|
|
کدخبر: ۱۷۳۹۴۰

دبیر فدراسیون بوکس در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: دبیر فدراسیون بوکس گفت: انتخابات فدراسیون چهارشنبه با دستور سجادی و بدون حضور نائب رئیس فدراسیون بوکس انجام خواهد شد و هیچ مشکلی برای انجام این کار نداریم.

همایون اردلان در گفت و گو باخبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: همان طور که سجادی دستور داده مجمع انتخابات فدراسیون با حضور نامزدهای تصدی ریاست این فدراسیون چهارشنبه برگزار خواهد شد. بودن و یا نبودن نایب رئیس فدراسیون نیز به هیچ وجه از لحاظ قانونی مهم نیست و منوچهر مقصودی اصلا به این جلسه دعوت نشده است.

وی ادامه داد: او بدون هیچ گونه مشکلی به فدراسیون می آید و اصلا اختلافی با فدراسیون ندارد. خلاصه او با کسی اختلاف ندارد و از فدراسیون جدا نشده است. اجازه بدهید بنده در این مورد حرفی نزنم. امیدوارم که بهترین اتفاق برای بوکس رخ دهد و همه چیز به سود این رشته باشد.

دبیر فدراسیون بوکس در مورد انتخاب مدیر تیم های ملی عنوان کرد: با رفتن مقصودی حالا خود ناطق نوری مدیریت تیم را نیز بر عهده گرفته اما به امید خدا بعد از برگزاری مجمع در دو شنبه هفته آینده جلسه ای خواهیم داشت تا مدیر جدید را در این مورد انتخاب کنیم. چندین گزینه برای تصدی این سمت وجود دارند که در این میان آنها می توان به حسین نهرودی اشاره کرد. او زحمات زیادی در این رشته کشیده و می تواند کار را به خوبی انجام دهد.

اردلان در مورد نوریان نیز خاطرنشان کرد: او در برهه ای که به استرالیا رفت جوان بود و با امکاناتی که به او دادند ترجیح داد در این کشور بماند. به هر حال جوانی کرده و مطمئن باشید اگر مشکل سیاسی و از این قبیل مشکلات داشت قطعا اجازه ورود به ایران را به او نمی دادند و اگر هم در ایران بود آزاد نبود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار