|
|
کدخبر: ۱۷۳۹۹۵

سرمربی استقلال خوزستان گفت: به احتمال فراوان فصل بعد هم در خدمت تیم استقلال خوزستان هستم اما هنوز قرار دادی را امضا نکردم.

عبدالله ویسی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: به احتمال فراوان فصل بعد هم در خدمت تیم استقلال خوزستان هستم و توافقات اولیه رسیده ایم اما هنوز هیچ قراردادی نبسته ایم.

وی افزود: می خواهیم میانگین سنی تیم را پایین بیاوریم و از جوانان بیشتر استفاده کنیم می خواهیم بیشتر بازیکنان جوان خوزستانی در این تیم بازی کنند واگر این بازیکنان جوابگوی این تیم نباشند از بازیکنان سایر استان ها استفاده می کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان تصریح کرد: قطعاً در فصل نقل و انتقالات ۶ بازیکن از لیگ برتر می گیریم و۴یا۵ نفر هم از لیگ یک را برای استقلال خوزستان جذب می کنیم.

وی افزود: برخی از بازیکنان فصل قبل در لیست امسال من وجود ندارد و مدملیسی، قاسم نژاد، بیدگلی ومعاوی هم قراردادشان تمام نشده و با باشگاه تسویه حساب کرده اند.

عبدالله ویسی درخصوص دستیارانش در فصل بعد لیگ برتر گفت: فصل بعد هوشنگ لوینیان، سیروس پورموسوی، جهانبخش داراب پور، اکبر مهدی پور ومرادی به من کمک می کنند.

ویسی در پایان درمورد مبعلی خاطرنشان کرد: مبعلی فصل قبل در این تیم بازی می کرد اما هنوز قطعی نشده که امسال برای تیم ما بازی می کند یا خیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار