|
|
کدخبر: ۱۷۴۱۰۹

خبرگزاری تسنیم: معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: فکر نمی کنم برای تمدید قرارداد کی روش مشکل مالی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، نصرالله سجادی که در تمرین امروز تیم ملی فوتبال حضور یافته بود، گفت: به تمرین تیم می آمدم تا از نزدیک زحمات بازیکنان و اعضای کادرفنی را ببینم و همچنین قبل از سفر به اتریش دیداری با آنها داشته باشم.

وی ادامه داد: خوشبختانه اوضاع و احوال تیم ملی خوب است و کار خوبی هم در حال انجام شدن است. آن طور که من از بازیکنان تیم ملی شنیدم از اردوی آفریقای جنوبی راضی بودند و دوشنبه هم که به اتریش سفر می کنند. امیدوارم در اردوی ۱۸ روزه اتریش، هم تمرینات منظم و هم بازی های تدارکاتی خوبی انجام دهند و البته مصدوم هم نداشته باشیم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در پاسخ به این سوال که آیا بودجه مورد نیاز برای تیم ملی فوتبال ایران در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: خوشبختانه تیم ملی در زمینه بودجه هیچ مشکلی نخواهد داشت.

سجادی درباره اینکه آیا برای حضور تیم ملی در برزیل مراسم بدرقه ای در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: یکی دو روز پیش از رفتن ایران به برزیل مراسمی پیش بینی شده و قطعا بازیکنان و اعضای کادرفنی را به خوبی به برزیل بدرقه می کنیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم تیم ملی کشورمان در جام جهانی بازی های خوبی ارائه دهد و همچنین از گروه خودش صعود کند.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در مورد اینکه آیا قرارداد کی روش توسط دولت و وزارت ورزش تمدید خواهد شد، گفت: این مسئله اصلا ارتباطی به دولت ندارد و تصمیمی است که فدراسیون می گیرد. فکر نمی کنم برای تمدید قرارداد کی روش مشکل مالی داشته باشد. ما هم به عنوان متولی ورزش کشور هیچ مشکلی با هیچ مربی نخواهیم داشت.

ادامه دارد…

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار