|
|
کدخبر: ۱۷۴۱۲۰

فوتسال قهرمانی آسیا - ویتنام

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتسال ایران به مقام دوم مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۶:۳۰ امروز(شنبه) برای انجام دیدار فینال فوتسال قهرمانی آسیا در سالن ورزشگاه هوشی مینه ویتنام به مصاف ژاپن رفت این دیدار در وقت قانونی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نتیجه ۲ تیم برای قهرمانی باید در وقت اضافه تلاش کنند.

نیمه اول:

تیم ملی ایران نسبت به بازی های قبلی اش برابر ژاپن کار مشکل تری داشت و از همین رو اولین گل ایران پس از گذشت ۸ دقیقه از بازی به ثمر رسید. این گل را فرهاد توکلی به ثمر رساند.

شاگردان خسوس بیشتر توپ و میدان را در این نیمه در اختیار داشتند اما در نهایت نتوانستند به بیش از یک گل دست پیدا کنند و نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید. آبی پوشان ژاپن هم چندان دست و پا بسته نبودن و برخی اوقات موقعیت هایی را روی دروازه ایران ایجاد می کردند اما این موقعیت ها بی ثمر بود.
نیمه دوم:

۶ دقیقه پس از آغاز نیمه دوم بالاخره آبی پوشان ژاپنی توانستند دروازه ایران را باز کنند و با زی را به تساوی بکشانند. در ادامه بازی قدرت بهادری با چند شوت محکم دروازه ژاپن را تهدید کرد اما بی نتیجه بود.

خطای هندی که داور به سود ژاپن اعلام کرد باعثشد ایران ۵ خطایی شود و ژاپنی ها یک موقعیت از روی نقطه پنالتی دوم به دست بیاورند. ایناوا نتوانست از این توپ بهره ای ببرد تا همچنان بازی با تساوی ادامه پیدا کند.

این دیدار در حالی که تیم ملی کشورمان ثانیه های آخر فرصت مسلم گلزنی را از دست داد در زمان قانونی با تساوی خاتمه یافت و کار به وقت اضافه کشید.

وقت اضافه اول:

در این نیمه شاگردان خسوس کار را جدی تر از ژاپن آغاز کردند و حسین طیبی یک دقیقه پس از آغاز بازی دروازه ژاپن را باز کرد تا ایران دو بر یک پیش بیفتد.

این نیمه با همین یک گل به پایان رسید.

وقت اضافه نیمه دوم:

ژاپنی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند با جلو آمدن دروازه بانشان پنج نفره بازی را ادامه دادند اما در این میان چند ثانیه پس از شروع وقت اضافه دوم حمید احمدی با یک گل به خودی بازی را به تساوی دو بر دو کشاند.

در حالی که بازی با تساوی ادامه داشت خسوس هم تیم خود را پنج نفره کرد.

دیدار این دو تیم در وقت های اضافه نیز با تساوی به پایان رسید تا ضربات پنالتی سرنوشت قهرمان آسیا را مشخص کند.

ضربه های پنالتی:

محمد طاهری، قدرت بهادری و اصغر حسن زاده پنالتی های ایران را از دست دادند تا شاگردان خسوس به عنوان دومی بسنده کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار