|
|
کدخبر: ۱۷۴۲۰۶

حمیرا برزگر و نازنین ملائی اعضای تیم روئینگ چهارنفره بانوان؛

عضو تیم ملی روئینگ بانوان کشورمان در خصوص آمادگی این تیم بیان کرد: وضعیت تیم خوب است. تمریناتمان در دریاچه آزادی برگزار می شد و تقریبا از یک هفته پیش بخشی از تمرینات به دریاچه چیتگر منتقل شده است.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛حمیرا برزگر تصریح کرد: سطح مسابقات روئینگ چهارنفره نسبت به چند سال گذشته بسیار بالاتر رفته است. البته ما همچنان در سطح اول آسیا هستیم. بعد از چین که در رقابت های جهانی هم جزو تیم های برتر است، ما و هند شانس های اول کسب مدال هستیم. در آخرین مسابقه در قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال نقره شدیم و برای اینچئون هم همه تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتیجه را بدست آوریم.

دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی گوانگجو ادامه داد: پیش از بازیهای آسیایی رقابت هایی در پیش داریم که برای آشنایی با شرایط رقبا و محک زدن خودمان به آن ها اعزام خواهیم شد. البته قرار گرفتن در شرایط مسابقه برای ما روئینگی ها بسیار اهمیت دارد چون در ایران پیست استاندارد نداریم و فقط در اردوها و مسابقات برون مرزی می توانیم در پیست ۲۰۰۰ متر استاندارد روئینگ پارو بزنیم. این روور تیم ملی بانوان اضافه کرد: برای اولین رقابت هفته آینده به مسابقات کاپ آسیا در ژاپن می رویم.

شرایط روئینگ چهارنفره در آسیا بسیار فرق کرده چراکه قبلا در رقابت های آسیایی تعداد کمی قایق در چهارنفره شرکت می کردند اما در مسابقه پیش رو ۹ قایق در مسابقه چهارنفره حضور دارند. البته در بازیهای آسیایی هم این تعداد بیشتر می شود و رقابت شدیدتری خواهیم داشت.

برزگر خاطرنشان کرد: اما با تمام صحبت ها برای کسب مدال به بازیهای آسیایی خواهیم رفت. هرچه به زمان مسابقات نزدیک تر می شویم، فشار تمرینات بالاتر می رود و فکر می کنم امسال شاهد نتایج خوبی در روئینگ بانوان باشیم.

نازنین ملائی دیگر عضو تیم روئینگ چهارنفره کشورمان در ادامه صحبت های هم تیمی اش اظهار داشت: بالاخره بازیهای آسیایی از سطح بالایی برخوردار است و همه تیم ها برای حضور در این رخداد بزرگ با حداکثر توان شرکت خواهند کرد. ما هم تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: شرایط تمرینی خوبی داریم و تنها مشکل پیست است که مثل همیشه ما روئینگی ها با آن روبه رو هستیم. البته از زمانی که تمریناتمان در دریاچه چیتگر برگزار می شود، شرایط بهتر شده و مسافت بیشتری پارو می زنیم.

ملائی از حضورش در رقابت های زیر ۲۳ سال جهان در ایتالیا خبر داد و گفت: من و مهسا جاور در رقابت های زیر ۲۳ سال جهان در قایق دونفره شرکت می کنیم. البته هدف اصلی بازیهای آسیایی است ولی در رقابت های زیر ۲۳ سال هم دنبال کسب تجربه هستیم. با توجه به سنم، این آخرین فرصتی است که در این رقابت ها حضور داشته باشم.

دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: ما در مسابقات قهرمانی آسیا مدال نقره کسب کردیم. درست است که سطح بازیهای آسیایی بالاتر از قهرمانی آسیاست اما ما هم بیشتر تمرین کردیم و تجربه مان نیز بیشتر است و قطعا برای کسب مدال به اینچئون خواهیم رفت.

ملائی در پایان تاکید کرد: این روزها تمرینات پر فشاری را پشت سر می گذاریم اما همه این فشارها را تحمل می کنیم تا برای کشور افتخار کسب کنیم. امیدوارم بتوانیم با کسب موفقیت زحمات همه را جبران کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار