|
|
کدخبر: ۱۷۴۲۱۱

مربی تیم ملی اسکیت سرعت ایران با اشاره به برگزاری نخستین اردوی تیم ملی اسکیت سرعت ایران در کرمان گفت: قصد داریم با انتخاب برترین ها تیمی شایسته را روانه مسابقات قهرمانی آسیا کنیم.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛مجتبی حاجی پور تصریح کرد: نخستین اردوی تیم ملی اسکیت سرعت از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه برگزار شد که طی آن ۱۱ ملی پوش در دو نوبت صبح و عصر به تمرین پرداختند.

وی ادامه داد: در بخش جوانان و بزرگسالان تمامی ورزشکاران تلاش دارند بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند و به نظر می رسد ورزشکاران پر انرژی بتوانند خواسته های کادر فنی و فدراسیون را به مرحله عمل برسانند.

مربی تیم ملی اسکیت سرعت ایران یادآور شد: اردوی دوم تیم ملی در صورت تمهید مقدمات لازم از سوی هیات اسکیت استان مرکزی به میزبانی اراک برگزار خواهد شد و در این مرحله مطمئن هستم نتایج و رکوردهای ملی پوشان بهتر از قبل می شود.

حاجی پور گفت: نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی از رقابت های انتخابی کشور که مدتی پیش به میزبانی شیراز برگزار شده بود به اردوی تیم ملی راه یافتند اما برای آن که فرصت دیگری به مدعیان تیم ملی بدهیم مقرر شد در آخرین روز اردوی تیم ملی در کرمان، همچنین در روز نخست از اردوی دوم از نفراتی که رکوردهای مناسبی را به ثبت رسانده باشند دعوت کنیم تا بهترین و شایسته ترین نفرات را به رقابت های آسیایی اعزام کنیم.

گفتنی است مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۱۳۹۳ از ۲۸ شهریور تا ۷ مهر ماه و به میزبانی شهر هاینینگ(Haining) چین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار