|
|
کدخبر: ۱۷۴۲۱۶

هفته سی وهفتم سری A

خبرگزاری تسنیم: نراتزوری در شب وداع کاپیتان آرژانتینی اش با هواداران تیم، آبی پوشان شهر رم را با نتیجه ای قاطع از پیش رو برداشت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در آغاز هفته سی وهفتم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا شب گذشته(شنبه) دو بازی برگزار شد که در آخرین و مهمترین آنها تیم اینتر در آخرین دیدار خانگی این فصل خود میزبان لاتزیو بود و موفق شد این تیم را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد.

رودریگو پالاسیو دو بار در دقایق ۷ و ۳۷، مائورو ایکاردی در دقیقه ۳۴ و هرنانس در دقیقه ۷۹ برای اینتر گلزنی کردند و جوزپه روسی در دقیقه ۲ تنها گل لاتزیو را به ثمر رساند. این بازی آخرین بازی بود که خاویر زانتی، کاپیتان و مدافع آرزژانتینی اینتر که در پایان فصل کفش هایش را آویزان می کند، در ورزشگاه جوزپه مه آتزا انجام داد.

اینتر با پیروزی مقابل لاتزیو ۶۰ امتیازی شد و جایگاه خود را در رده پنجم جدول سری A تثبیت کرد تا حضورش در مرحله گروهی رقابت های لیگ اروپای فصل آینده قطعی شود.

پیش از این بازی هم هلاس ورونا میزبان اودینزه بود که این بازی با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

هفته سی وهفتم سری A امروز با برگزاری هشت دیدار پیگیری می شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

ساعت ۱۵(به وقت تهران)

آتالانتا - میلان

ساعت ۱۷:۳۰

بولونیا - کاتانیا
کالیاری - کیه وو
لیورنو - فیورنتینا
سامپدوریا - ناپولی
ساسولو - جنوا
تورینو - پارما

ساعت ۲۰:۱۵

رم - یوونتوس

در جدول رده بندی سری A یوونتوس، قهرمان زودهنگام رقابت ها با ۹۶ امتیاز صدرنشین است، رم با ۸۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد و ناپولی با ۷۲ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار