|
|
کدخبر: ۱۷۴۲۲۸

قهرمانی فوتسال ۲۰۱۴ آسیا

خبرگزاری تسنیم: با وجود شکست ایران مقابل ژاپن در فینال رقابت های قهرمانی فوتسال آسیا بازیکنان ایران عناوین انفرادی را درو کردند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، با وجود شکست تیم ملی فوتسال ایران مقابل ژاپن در ضربات پنالتی دیدار فینال مسابقات فوتسال قهرمانی ۲۰۱۴ آسیا بازیکنان ایران با عملکرد خوب خود عناوین انفرادی را به دست آوردند.

گلی که حسن طیبی در فینال مقابل ژاپن به ثمر رساند و شاگردان خسوس کاندلاس را ۲ بر یک از آبی پوشان پیش انداخت پانزدهمین گل وی در رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا بود، هرچند در ادامه گل به خودی حمید احمدی کار را به تساوی کشاند و ایران در نهایت در ضربات پنالتی ۳ بر صفر بازی را به حریف شرق آسیایی خود واگذار کرد.

اصغر حسن زاده هم موفق شد در این تورنمنت هشت بار دروازه حریفان را باز کند تا ایران با رکورد صددرصد پیروزی به فینال رقابت ها پای بگذارد. تلاش وی در این تورنمنت باعثشد تا به عنوان ارزشمندترین بازیکنان مسابقات فوتسال قهرمانی ۲۰۱۴ آسیا معرفی شود و بعد از طیبی، هم تیمی خود در جدول رده بندی بهترین گلزنان این تورنمنت در مکان دوم جای بگیرد.

حسن زاده ۲۶ ساله که در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های ۲۰۱۱ آسیا بهترین گلزن تورنمنت معرفی شده بود در این دوره در دیدار مقابل ویتنام دو بار هت تریک کرد تا به ایران کمک کند تعداد گل های زده خود را به عدد ۵۲ برساند.

نوبویا اوسودو از ژاپن هم در جدول رده بندی بهترین گلزنان با هشت گل زده در کنار حسن زاده قرار گرفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار