|
|
کدخبر: ۱۷۴۲۴۵

مشکل این بود که توپ های مان وارد دروازه ژاپن نمی شد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از شکست شاگردانش مقابل ژاپن گفت: گاهی اوقات نتیجه ای که رقم می خورد بی رحمانه است

به گزارشخبرگزاری تسنیم، خسوس کاندلاس، سرمربی تیم فوتسال کشورمان پس از شکست شاگردانش مقابل ژاپن در فینال مسابقات فوتبال قهرمانی ۲۰۱۴ آسیا اظهار داشت: باید به ژاپن تبریک بگویم ولی گاهی اوقات نتیجه ای که رقم می خورد بی رحمانه است. به نظرم ما در برخی لحظات مهم بازی شانس به ثمر رساندن گل هایی را داشتیم و باید به این موضوع اشاره کنم که دروازه بان ژاپن در این بازی عملکرد خیلی خوبی داشت. دروازه بان با عملکرد خوبش این تیم را در جریان بازی حفظ کرد.

وی افرود: پیش از این برنامه ریزی کرده بودیم تا گل هایی را به ژاپن بزنیم و بر یک سوم زمین حریف تسلط داشته باشیم ولی مشکل این بود که نتوانستیم همانند بازی های دیگر که وقتی زود گل می زدیم، بازی را کنترل کنیم. مشکل ما این بود که توپ های مان وارد دروازه ژاپن نمی شد.

سرمربی اسپانیایی ایران که تیمش با رکورد صددرصد پیروزی پا به فینال مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا گذاشت، تصریح کرد: به نظرم ایران بهترین تیم در طول برگزاری این مسابقات بود ولی وقتی به فینال رسیدیم این موضوع اهمیتی نداشت.

کاندلاس در پایان خاطرنشان کرد: در نیمه نخست وقت های اضافه بازی عادی خود را به نمایش گذاشتیم و موفق به گلزنی هم شدیم ولی در نیمه دوم وقت های اضافه آنها موفق به گشودن دروازه ما شدند و با قدرت بازی کردند. متأسفانه ما در دیدار مقابل ژاپن به اندازه کافی خوش شانس نبودیم که نتیجه لازم را بگیریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار