|
|
کدخبر: ۱۷۴۲۶۸

من و کی روش مثل دو برادر هستیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: امیدوارم بازی با آرژانتین برای ایران، تجربه فوق العاده ای باشد اما ایران نباید از اینکه لیونل مسی در تیم مقابل بازی می کند، بترسد.

نلو وینگادا در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت تیم امید و برنامه های این تیم برای مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی عنوان کرد: این روزها تلاش و تمرینات خود را انجام می دهیم تا بتوانیم به مراحل پایانی مسابقاتی که در پیش داریم برسیم اما این کار، آسان نیست چون تیم های آسیایی با تمام قوا می خواهند بجنگند. با این وجود در حاضر گام های اولیه را به سوی موفقیت و آرزوهایی که همه دارند، برمی داریم.

هموطن کارلوس کی روش در مورد شانس موفقیت ایران با این مربی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل عنوان کرد: حضور ایران در جام جهانی دستاوردی فوق العاده بود چون معمولا در اواسط مرحله انتخابی جام جهانی شرایط این تیم بسیار سخت بود اما ایران در بازی های آخر خود مقابل لبنان و پس از آن در بازی آخر در کره جنوبی توانست موفقیت های بزرگی کسب کند.

این مربی پرتغالی ادامه داد: امیدوارم ایران بتواند موفقیت های اخیرش را تکرار کند. ایران می تواند حداقل نسبت به حضورش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی خوش بین باشد. البته کار راحتی نیست چون تیم های بوسنی و نیجریه رقبای دست و پا بسته ای نیستند و آرژانتین هم در سطح دیگری بازی می کند. با این حال فکر می کنم ایران می تواند با نیجریه و بوسنی برای کسب رده دوم جدول و صعود به مرحله بعدی رقابت کند.

وینگادا تصریح کرد: من و کی روش دوستان صمیمی و مانند دو برادر هستیم. کی روش یک مربی حرفه ای است و نیازی به توصیه و نصیحت ندارد.

مربی تیم فوتبال امید کشورمان در خصوص تقابل ایران با آرژانتین و لیونل مسی در جام جهانی خاطرنشان کرد: وقتی ایران با آرژانتین روبرو می شود، در واقع به این معنی است که با لیونل مسی روبرو شده است. ایران مقابل کسی بازی می کند که در کنار کریستیانو رونالدو جزو بهترین بازیکنان دنیا است. امیدوارم این بازی تجربه فوق العاده ای برای ایران باشد اما ایران نباید از اینکه مسی در تیم مقابل آن بازی می کند، بترسد.

وینگادا در پایان به تسنیم گفت: مسی بازیکنی استثنایی است که در یک دهه اخیر به همراه رونالدو مهم ترین پدیده های بیرون آمده که از دل فوتبال هستند اما با این وجود گاهی اوقات مسی هم به تنهایی نمی تواند باعثپیروزی تیمش شود و بازیکنان تیم ملی ایران اگر در کنار هم کار باشند و کار گروهی انجام دهند، می توانند مسی را متوقف کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار