|
|
کدخبر: ۱۷۴۲۷۰

در اولین تمرین پنجمین گرندپری فصل ۲۰۱۴، لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس توانست در رده اول کار را برای تیمش به اتمام برساند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگرندپری اسپانیا که اولین رقابت اروپایی فرمول یک در این فصل به شمار می رود، به غیر از ثبت زمان ها در تمرین اول، شاهد تست قطعات جدیدی بود که تیم ها برای رقابت اصلی با خود به کاتالونیا آورده بودند. در اولین مرحله از تمرین های سه گانه گرندپری اسپانیا، لوئیس همیلتون با ثبت زمان ۱٫۲۷٫۰۲۳ توانست در رده اول حضور داشته باشد و ۰٫۸ ثانیه بعد از او، جنسون باتن از مک لارن قرار گرفت.

دنیل ریکاردو از ردبول در رده سوم در حالی کار را برای ردبول به تمام رساند که سباستین فتل هم تیمی او در دور چهارم به دلیل مشکل الکترونیکی خداحافظی زودهنگامی با تمرین اول داشت.

فرناندو آلونسو از فراری مقابل طرفدارانش توانست اولین تمرین را در رده چهارم به اتمام برساند و او را نیکو روزبرگ در رده پنجم تعقیب کرد. روزبرگ به دلیل مشکل موتور نتوانست زیاد در پیست حضور داشته باشد.

کیمی رایکونن دیگر راننده تیم فراری تمرین اول را در رده ششم به پایان رساند و کوین مگنوسن از مک لارن در پس او قرار گرفت. پاستور مالدونادو هم که حضوری مثبت در کاتالونیا داشت توانست در رده هشتم دیده شود.

سرجیو پرز هم که آینه سمت چپ اتومبیلش کنده شده بود و مجبور شد به پیت استاپ برود در رده نهم قرار گرفت. فلیپه ماسا هم از ویلیامز راننده ای بود که توانست با حضور در رده دهم اتومبیل پرز را تعقیب کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار