|
|
کدخبر: ۱۷۴۲۷۱

شکست مقابل ازبکستان ما را قوی تر کرد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ژاپن عنوان کرد شاگردانش در دیدار فینال قهرمانی فوتسال ۲۰۱۴ آسیا دست به کاری زدند که ایران هرگز پیش از این تجربه نکرده بود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، میگل رودریگو، سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن پس از قهرمانی شاگردانش در مسابقات فوتسال قهرمانی ۲۰۱۴ آسیا گفت: دیدار ایران - ژاپن فوق العاده بود، از آن دست بازی هایی که هر دو تیم شانس پیروزی داشتند. کاری که ما در این بازی انجام دادیم این بود که بازی را به مرحله ای رساندیم که تیم ایران هرگز پیش از این تجربه نکرده بود.

وی افزود: ایران در تمامی بازی های که پیش از دیدار فینال انجام داده بود در همان اوایل بازی به گل رسیده بود و این بدان معنا بود که اگر ما شرایط دشوار بازی را تحمل می کردیم و حتی در میانه یا اواخر نیمه دوم موفق به گلزنی می شدیم بازیکنان مان می توانستند دست به کار بزرگی بزنند. به هر حال برنامه ما در بازی مقابل ایران به خوبی جواب داد.

سرمربی اسپانیایی ژاپن که شاگردانش در این تورنمنت تنها یک بار شکست خوردند و آنهم باخت مقابل ازبکستان در مرحله گروهی بود، اظهار داشت: شکست مقابل ازبکستان ما را قوی تر و خانواده مان را مستحکم تر کرد. چنین شکست هایی ما را متحدتر می کند.

رودریگو در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که هدایت ژاپن را به عهده گرفتم ریسک کردم و یکی دو بازیکن این تیم که تجربه بالایی داشتند را کنار گذاشتم. بدون شک برنامه مان تا سال ۲۰۱۶ ادامه خواهد داشت و هدف مان رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار