|
|
کدخبر: ۱۷۴۲۹۷

رئیس هیئت اسکی استان قزون گفت: فردی باید در انتخابات فدراسیون اسکی به ریاست انتخاب شود که نگاهی فراگیر به اسکی در همه استان های کشور داشته باشد.

بهشتیان در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: تجربه سال های گذشته نشان می دهد که رئیس فدراسیون اسکی نباید از منطقه خاصی باشد و نگاهش باید فراگیر باشد نگاهی که با آن به ظرفیت تمام استان ها توجه شود.

رئیس هیئت اسکی استان قزوین تصریح کرد: رئیس این فدراسیون باید با علم روز آشنا باشد و کلیه ظرفیت های این رشته را بشناسد چرا که بسیاری از رشته های مرتبط وجود دارد که به آنها پرداخت نشده است.

رئیس هیئت اسکی قزوین ادامه داد: اسکی در دنیا دومین رشته ورزشی اقتصادی است که باید به این قضیه در کشور نیز توجه شود به عنوان مثال در سال ۹۱ که برف ترکیه خوب بود شمار بسیار زیادی از اسکی بازان برای اسکی کردن به این کشور رفتند و درآمد زیادی به دست آمد و ما هم باید با برنامه ریزی و نگاه جامع از ظرفیت های خود نهایت استفاده را کرده و درآمد زایی کنیم.

وی افزود: من امسال حتی در پیست اسکی دیزین شعار زیادی از اسکی بازان اروپایی را دیدم که به علت بارش برف کم در اروپا به دیزین آمده بودند.

بهشتیان تصریح کرد: مدیریت جامع و نگاه و تسیع و توجه به جذب اسپانسر همه آن چیزی است که از رئیس بعدی فدراسیون اسکی انتظار داریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بدون شک در این دوره از انتخابات فدراسیون اسکی شرکت خواهم کرد و امیدوارم با آگاهی بتوانیم فردی را برای ریاست فدراسیون انتخاب کنیم که برنامه ها با قدرت تر از سابق عملی شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار