|
|
کدخبر: ۱۷۴۳۳۷

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال بایرن مونیخ فصلی که در آن سریع ترین قهرمانی تاریخ بوندس لیگا را به نام خود ثبت کرد را با برگزاری جشنی باشکوه به پایان رساند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در آخرین هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال آلمان شب گذشته(شنبه) بایرن مونیخ موفق شد با گلی دیرهنگام میهمان خود اشتوتگارت را شکست دهد و با کسب پیروزی فصل مقتدرانه خود را به پایان برساند.

باواریایی ها در شرایطی بیست و نهمین برد خود در لیگ این فصل را کسب کردند که بیش از یک ماه از مسجل شدن قهرمانی آنها در بوندس لیگا می گذرد. در واقع بایرن مونیخ در هفته بیست و هفتم بوندس لیگا قهرمانی خود را مسجل کرد تا سریع ترین قهرمانی تاریخ این رقابت ها را به نام خود ثبت کند. به این ترتیب باواریایی ها توانستند از عنوان قهرمانی که فصل گذشته به همراه یوپ هاینکس کسب کرده بودند دفاع کنند.

این اولین قهرمانی بایرن مونیخ در بوندس لیگا با هدایت پپ گواردیولا و دومین جام آنها با هدایت این مربی اسپانیایی بود. مردان گواردیولا که در ابتدای فصل سوپرجام اروپا را فتح کردند هنوز این شانس را دارند که با شکست بورسیا دورتموند در فینال جام حذفی آلمان یک جام دیگر را به ویترین افتخارات خود اضافه کنند.

در زیر تصاویر مراسم جشن بیست و چهارمین قهرمانی بایرن مونیخ در بوندس لیگا را مشاهده می کنید:

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار