|
|
کدخبر: ۱۷۴۳۶۴

قرارداد ندارم که در لیست مازاد قرار بگیرم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: قرارداد من با استقلال خوزستان به پایان رسیده و قراردادی ندارم که در لیست مازاد این باشگاه باشم.

میلاد میداودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر واکنش به شایعه حضورش در فهرست مازاد استقلال خوزستان اظهار داشت: من نمی دانم جریان این لیست چه بوده و چگونه منتشر شده است. برای من موضع باشگاه و سرمربی مهم است و تا الان هم نشنیده ام که ویسی بگوید میداودی را نمی خواهم. در ضمن قرارداد من با استقلال خوزستان به پایان رسیده و قراردادی ندارم که در لیست مازاد باشم.

وی در مورد وضعیتش برای فصل آینده خاطرنشان کرد: قراردادم با استقلال به پایان رسیده و هنوز زمان زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده است. فعلاً عجله ای ندارم و به اندازه کافی فرصت دارم تا برای فصل بعد تصمیم بگیرم. اگر استقلال خوزستان پیشنهادی بدهد آن را بررسی خواهم کرد و اگر هم پیشنهادی ارائه نشد به گزینه های دیگر فکر خواهم کرد.

مهاجم استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که «آیا مسئولان و سرمربی استقلال خوزستان تا الان صحبتی در مورد فصل بعد با تو نداشته اند؟»، افزود: قبل از پایان فصل صحبت هایی با مدیرعامل باشگاه داشتم و ایشان گفت که باشگاه خواهان تمدید قراردادم است اما بعد از پایان فصل هیچ صحبتی با من نشده است.

ویسی در پایان تصریح کرد: مسئولان باشگاه استقلال خوزستان و ویسی هم تا به امروز در مورد وضعیت بازیکنان سال قبل صحبتی نداشته اند یا حداقل اگر بحثی در این خصوص مطرح کرده اند، من از آن بی خبرم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار