|
|
کدخبر: ۱۷۴۳۹۶

خبرگزاری تسنیم: سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ در جشن قهرمانی تیمش در بوندس لیگا از شاگردان خود تمجید کرد و از وضعیت هافبک مصدوم باواریایی ها برای حضور در فینال جام حذفی آلمان خبر داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ شنبه شب بیست وچهارمین قهرمانی خود در رقابت های بوندس لیگا را با کسب یک پیروزی خانگی برابر اشتوتگارت در هفته پایانی رقابت ها شیرین تر کرد تا اولین قهرمانی پپ گواردیولا به عنوان سرمربی باوارایی ها در لیگ دسته اول فوتبال آلمان به او بیشتر مزه بدهد.

گواردیولا پس از بازی در جشن قهرمانی باواریایی ها گفت: من به این تیم و بازیکنانم افتخار می کنم. جشن قهرمانی جالبی بود و من از آن لذت بردم.

در این بازی که تنها گل آن را کلودیو پیزارو، مهاجم تعویضی باواریایی ها در دقایق تلف شده نیمه دوم به ثمر رساند، باستین شواین اشتایگر و ماریو ماندزوکیچ، مصدوم و لنگان و لنگان میدان را ترک کردند که این موضوع سبب به وجود آمدن نگرانی هایی درباره نرسیدن آنها به بازی فینال حذفی آلمان و بازی برابر بورسیا دورتموند شد.

گواردیولا در خصوص وضعیت شواین اشتایگر به نظر می رسد مصدومیت وی شدیدتر است، اظهار داشت: باستین از ناحیه زانو آسیب دیده است اما او شش روز فرصت دارد تا خود را برای بازی فینال جام حذفی آماده کند.

در طول مراسم جشن قهرمانی بایرن مونیخ سپر معروف بوندس لیگا ناگهان از دستان گواردیولا رها شد اما او خوش شانس بود که این اتفاق صدمه ای به نشان قهرمانی تیمش وارد نکرد. سرمربی پیشین بارسلونا با اشاره به این اتفاق گفت: این سپر زیبا و البته بسیار سنگین است. اولین قهرمانی برای یک کاتالان مانند من بسیار خاص است.

قهرمانی بوندس لیگا سومین افتخار باواریایی ها با هدایت پپ گواردیولا پس از قهرمانی آنها در سوپرجام اروپا با شکست چلسی در ماه آگوست سال ۲۰۱۳ و قهرمانی در جام باشگاه های جهان محسوب می شود. بایرن مونیخ اما هنوز این فرصت را دارد که یک جام دیگر را به ویترین افتخاراتش اضافه کند اگر بورسیا دورتموند را در بازی فینال دی اف پی پوکال(جام حذفی آلمان) شکست دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار