|
|
کدخبر: ۱۷۴۴۵۶

خبرگزاری تسنیم: سرمربی اینتر با وجود پیروزی تیمش در آخرین بازی خانگی خود با لحنی منفی درباره شرایط نراتزوری اظهار نظر کرد و از خود دربرابر انتقادات دفاع کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، والتر ماتزاری پس از پیروزی ۴ بر یک اینتر برابر لاتزیو در هفته سی وهفتم سری A که حضور نراتزوری در رقابت های لیگ اروپای فصل آینده را قطعی کرد، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: از نحوه دست و پنجه نرم کردن تیمم با مشکلاتی که در این فصل داشتیم راضی هستم اما ما باید تا هفته آخر صبر کنیم و آن وقت قضاوتی قطعی درباره عملکرد اینتر داشته باشیم.

متئو کواچیچ، هافبک اینتر چند ماهی است که از فهرست مهره های اصلی اینتر خارج شده است اما همین بازیکن مقابل لاتزیو سه پاس گل داد. ماتزاری در این خصوص هم تصریح کرد: کواچیچ در چند بخش در حال رشد و پیشرفت است و شما می توانید پیشرفت را در بازی هایش حس کنید. او روز به روز برای ما به مهره ای تاثیر گذارتر تبدیل می شود، هرچند ما می دانستیم که چنین سرنوشتی در انتظارش قرار دارد.

با وجود کسب سهمیه لیگ اروپا، ماتزاری چندان سرحال به نظر نمی رسید و با اکراه به سؤالات خبرنگاران پاسخ می داد. او افزود: امسال برای من سال پردردسری بود. من واقعاً به زحمت افتادم و اکنون احساس می کنم خسته ام. هنوز قدم آخر باقی مانده است و من انرژی فراوانی از دست داده ام، چون در این فصل مجبور شدیم کارهای زیادی انجام دهیم. بگذارید تا بازی آخر هم صبر کنیم و آن موقع دقیقاً می گویم که چه حسی دارم. مسلماً ما باید مردم را بهتر از این نسبت به فصلی که داشته ایم آگاه کنیم. ما تلاش خود را کردیم اما هیچکس به ما گوش نکرد. در این بین رسانه ها هم بر مشکلات مان دامن زدند.

ماتزاری در ادامه اعتراف کرد که کاملاً از تیمی که در اختیار دارد راضی نیست. وی تصریح کرد: ما در ذهن خود یک پروژه کاملاً مشخص داریم. یکی از مشکلاتی که در این فصل داشتم این بود که مجبور شدم تمام برنامه هایم را با توجه به تیمی که در اختیارم گذاشته شده بود، وفق دهم. بدون شک برای فصل آینده باشگاه را در جریان ایده هایم خواهم گذاشت و پس از آن برنامه ریزی خواهیم کرد.

سرمربی پیشین ناپولی در واکنش به انتقاداتی که از تیم او می شود هم خاطرنشان کرد: شنیده ام برخی گفته اند اینتر فقط بر ضدحملات متکی است اما این موضوع حقیقت ندارد. این افراد بهتر است نگاهی به اطراف خود داشته باشند تا ببینند که کدام تیم ها واقعاً به این شیوه بازی می کنند. من بازیکنانی می خواهم که بتوانند توپ را از حریف پس بگیرند و بر آن فشار بیاورند. وقتی چنین بازیکنانی در اختیار ندارید مجبورید عقب بکشید و چشم به ضد حملات بدوزید. این شیوه فوتبالی که من می پسندم نیست اما میان گفتن یک چیز و عمل کردن به آن فاصله زیادی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار