|
|
کدخبر: ۱۷۴۴۶۳

خبرگزاری تسنیم: هافبک بازیساز آبی و اناری پوشان کاتالان ها از سرمربی آرژانتینی بارسا به عنوان بهترین گزینه برای هدایت این تیم یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسینم، در پی عملکرد نه چندان مطمئن بارسلونا در فصل جاری که منجر به حذف این تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و شکست مقابل رئال مادرید در فینال جام حذفی اسپانیا شد این روزها شایعه کنار گذاشتن خراردو مارتینو از سرمربیگری آبی و اناری پوشان در تابستان پیش رو قوت گرفته است.

آندرس اینیستا، هافبک ملی پوش بارسلونا با حمایت از سرمربی تیم شان به روزنامه آرژانتینی «Ole» گفت: به نظر من مربی که در حال حاضر هدایت بارسلونا را بر عهده دارد، بهترین گزینه است. اگر مارتینو برای مدت بیشتری در نیوکمپ بماند و به همه نشان دهد که می تواند دست به چه کارهایی بزند، خوشحال می شوم.

وی با یادآوری اینکه اولین سال بازی یا مربیگری در هر تیم برای همه دشوار است، خاطر نشان کرد: من همیشه مارتینو را در بارسلونا با میل و اراده لازم دیده ام. خراردو همیشه فرصت های ما را باور داشته است.

هافبک ۳۰ ساله بارسلونا تصریح کرد: همیشه اوضاع آنطور که می خواهید پیش نمی رود ولی باید تلاش کرد. فضای بارسلونا نه تنها برای مارتینو بلکه برای همه بازیکنان همواره سنگین است. انتظارات از بارسلونا بسیار زیاد است و باید خود را برای این همه خواسته ها آماده کنید. در فصل جاری به صورت تیمی در لحظات مهم عملکرد خوبی نداشته ایم ولی به هر حال اوضاع همیشه وفق مرادتان نیست. همیشه هم نیاز به ایجاد تغییراتی در تیم است، حالا چه تیم به عنوان قهرمانی رسیده باشد، چه نرسیده باشد.

تیم فوتبال بارسلونا امشب(یکشنبه) در چارچوب هفته سی وهفتم لالیگای اسپانیا در خانه الچه به میدان خواهد رفت. کاتالان ها در صورت پیروزی در این دیدار در بازی آخر با غلبه بر اتلتیکومادرید می توانند قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کنند و به انتقادات پایان بدهند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار