|
|
کدخبر: ۱۷۴۵۰۷

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بطور قطع از رفتن علی فتح اله زاده متأسف شدم زیرا وی از سرمایه های اصلی فوتبال ایران بوده و برای فوتبال کشورمان زحمات فراوانی کشیده است.

امیرقلعه نویی در خصوص همایش مربیان برتر کشور بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: مباحثی که در این همایش مطرح شد خوب بود اما آقایانی که قراردادها را مطرح کردند ای کاش با مشکلات فوتبال روبرو بودند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه افزود: مرا تهدید نکرده اند که اگر در این همایش شرکت نکنید از مربیگری شما در لیگ جلوگیری می شود، من با میل خودم آمدم.

وی در مورد رفتن فتح اله زاده ادامه داد: فتح اله زاده ازسرمایه های فوتبال ایران است و من از رفتن وی متأسف شدم.

قلعه نویی با اشاره به طول کشیدن انتخاب اعضای هیات مدیره تیمش تصریح کرد: من چیزی نمی گویم علتش به تصمیم وزارتخانه برمی گردد، باید وزارتخانه جوابگو باشد؛ این تصمیم وزارت ورزش است و ما به آن تصمیم احترام می گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد ماندن در استقلال عنوان کرد: فقط خدا می داند که در استقلال می مانم یا نه؟! چون از دست خودم هم خارج شده است.

قلعه نویی با اشاره به حمایت قاطع از تیم ملی گفت: وظیفه همگان است که از تیم ملی حمایت کنند زیرا تیم ملی متعلق به همه مردم است.

وی ادامه داد: تیم ملی هر کشور ضامن اعتبار فوتبال آن کشور در آوردگاه جام جهانی خواهد بود و بطور قطع بازیکنان اعتبار فوتبال کشورمان را در جهان با ارائه بازهای خوب به اثبات می رسانند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند با ارائه باز ی های خوب و زیبا ضمن کسب نتیجه، سربلندی کشورمان را در جهان به همراه آورد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار