|
|
کدخبر: ۱۷۴۵۵۴

خبرگزاری تسنیم: دروازه بان جوان مونشن گلادباخ که قرار بود در پایان فصل ۱۴-۲۰۱۳ بوندس لیگا تیم جدیدش را معرفی کند به صورت غیرمستقیم شایعه حضورش در بارسلونا را تأیید کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بورسیا مونشن گلادباخ شب گذشته(شنبه) در آخرین هفته از فصل ۱۴-۲۰۱۳ بوندس لیگا با نتیجه ۳ بر یک مقابل میزبانش، ولفسبورگ تن به شکست داد. این آخرین دیداری بود که مارک آندره تِر اشتگن، دروازه بان ۲۲ ساله گلادباخ با پیراهن این تیم بازی می کرد، چون پیش از این اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری به تیمی دیگر نقل مکان خواهد کرد و قراردادش را با گلادباخی ها تمدید نمی کند.

تِر اشتگن در گفت و گو با شبکه تلویزیونی «ZDF» آلمان گفت: من به تیمی جدید خواهم رفت برای همین در حال یادگیری زبان اسپانیایی هستم. با این وجود نمی توانم بگویم که مقصد بعدی ام کجاست و تنها می توانم اعلام کنم که به یک تیم خیلی خیلی بزرگ ملحق خواهم شد، باشگاهی خیلی خاص که یکی از بهترین باشگاه های جهان است.

بر اساس گزارش های منتشرشده مقصد بعدی دروازه بان مونشن گلادباخ بارسلونای اسپانیاست و او جانشین ویکتور والدسی می شود که در پایان فصل نیوکمپ را ترک خواهد کرد.

وی در خصوص این پرسش که «آیا دیدار هفته آینده بارسلونا - اتلتیکومادرید در رقابت های لالیگا را در نیوکمپ از نزدیک خواهی دید؟»، گفت: نمی توانم چیزی در رابطه با بارسلونا بگویم ولی این مسابقه را از نزدیک نخواهم دید، چون به هنگام برگزاری بازی بارسلونا - اتلتیکومادرید در تعطیلات به سر می برم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار