|
|
کدخبر: ۱۷۴۵۵۷

رکورد جالب مربی تیم ملی در فدراسیون تنیس روی میز؛

فدراسیون تنیس روی میز کشورمان رکوردی جالب از نظر تعداد مربیان و سرمربیان تیم ملی را به نام خود ثبت کرده است.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فدراسیون تنیس روی میز کشورمان تاکنون در طول ۵۳ ماه فعالیت رکورد جالبی را به نام خود ثبت کرده و آن از نظر تعداد مربیان و سرمربیان تیم ملی است، تاکنون ملی پوشان پینگ پنگ ۹ مربی و سرمربی را به خود دیده اند و در مسابقات مختلف بدون مرزی در کنار آنها حضور داشتند.

براساس این گزارش، فواد کاسب، محمدرضا میرالماسی، ریچارد پرآوازه، دیمیتری لونگو، مهرداد بابادیوند، ابراهیم علیدخت، احمد جعفری پور و دوباره ابراهیم علیدخت و احمد جعفری پور ۹ مربی و سرمربی هستند که به ترتیب و در دوره های مختلف سکان هدایت تیم ملی را در اختیار گرفتند.

اکنون پس از پایان یافتن مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۴ و حاشیه های مربوط به این پیکارها به نظر می رسد و اخبار در گوشی هم حکایت از آن دارد که نهمین مربی هم ساز جدایی کوک کرده است البته هنوز مشخص نیست وی قصد ترک پست خود را دارد یا از سوی رییس فدراسیون مجبور به استعفا خواهد شد اما اخباری که تاکنون در جامعه تنیس روی میز پیچیده است حکایت از آن دارد که ادامه همکاری جعفری پور با فدراسیون جزء احتمالات محال است.

حتی برخی اخبار نه تنها جدایی سرمربی فعلی را از تیم تایید می کند بلکه زمزمه هایی از معرفی گزینه جدید برای در اختیار گرفتن هدایت تیم ملی هم به گوش می رسد.

در این گزارش آمده است، جلسه کمیته فنی فدراسیون قرار بود روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار شود و موضوع اصلی این جلسه هم عملکرد ملی پوشان در مسابقات قهرمانی جهان توکیو ژاپن و به ویژه بررسی عملکرد سرمربی بود.

به تعویق افتادن این جلسه اهالی تنیس روی میز کشور را همچنان در انتظار گذاشته تا سرانجام مشخص گردد آیا دهمین مربی در راه است یا تنیس روی میز به همین ثبت رکورد ۹ مربی قناعت خواهد کرد؟

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار