|
|
کدخبر: ۱۷۴۶۲۶

خبرگزاری تسنیم: مدیر فنی تیم فوتبال استقلال از اینکه چرا بررسی شرایط باشگاه استقلال و انتخاب اعضای هیئت مدیره این باشگاه به درازا کشیده است، ابراز بی اطلاعی کرد.

منصور پورحیدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، درباره اینکه چرا تکلیف باشگاه استقلال همانند پرسپولیس مشخص نشده است، گفت: نمی دانم چرا تکلیف هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال را مشخص نمی کنند. وزارت ورزش و جوانان پس از مشخص شدن تکلیف باشگاه پرسپولیس، بررسی شرایط باشگاه استقلال را آغاز کرد اما نمی دانم چرا هنوز اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال را تعیین نکرده اند.

وی با یادآوری اینکه زمان نقل وانتقالالات فصل آینده از اول خرداد ۹۳ آغاز می شود، خاطر نشان کرد: باید تکلیف باشگاه استقلال هر چه زودتر مشخص شود. بحثهایی هم در برخی از سایت ها در مورد استقلال می شود که مشخص نیست چقدر می تواند به واقعیت نزدیک باشد.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا وزارت ورزش صحبت جدیدی با او برای عضویت در هیئت مدیره استقلال انجام داده است یا نه، اظهار داشت: خیر. فقط ۱۰،۱۲ روز پیش آقای خادم تلفنی با من صحبت کرد و پرسید که چرا در جلسه مسئولان باشگاه استقلال با وزارت ورزش شرکت نکرده ام و پیگیر دلایل استعفایم از عضویت در هیئت مدیره این باشگاه شد. من هم در پاسخ به ایشان اعلام کردم همچنان عضو هیئت مدیره هستم و از سمت خود کناره گیری نکرده ام.

پورحیدری افزود: اینکه من در هیئت مدیره باشگاه استقلال حضور داشته باشم یا نه بستگی به تصمیمات وزارت ورزش دارد. اکنون مهم ما نیستیم، بلکه آنچه اهمیت دارد انتخاب افرادی اقتصادی برای حضور در هیئت مدیره باشگاه است، آنهایی که قرار است از استقلال حمایت مالی کنند.

وی درباره اظهارات فتح الله زاده که عنوان کرده فصل آینده نیاز به استراحت دارد، تصریح کرد: زمانی که فصل گذشته هنوز به پایان نرسیده بود، فتح الله زاده چنین بحثهایی را مطرح می کرد اما اکنون از وضعیت او خبر ندارم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار