|
|
کدخبر: ۱۷۴۶۵۴

نگرانی قلعه نویی از لژیونرشدن ملی پوشان؛

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال برای حفظ چند ملی پوش تیم اقدام کرده، اما پاسخ درست و ایده آلی دریافت نکرده است.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرمربی تیم فوتبال استقلال نگران بسته شدن تیم استقلال است. زیرا اکثر نفرات اصلی این تیم برنامه ای برای ماندن در تیم استقلال ندارند و این موضوع شرایط را برای این تیم تغییر می دهد.

گفتنی است، امیر قلعه نویی برای چند بازیکن ملی پوش تیم استقلال پیغام فرستاده است، اما پاسخ درستی دریافت نکرده و این در حالی است که وی نگران آینده تیم است زیرا سرمربی آبی ها خواستار حفظ چند ملی پوش تیم استقلال است و از طرفی دیگر بازیکنان ملی پوش خواستار این شدند که پس از بازی های جام جهانی به عنوان لژیونر، در تیم های بزرگ اروپایی مشغول شوند، این در حالی است که جدایی نفرات اصلی تیم استقلال را افزایش می دهند و عامل اصلی مشکلات این تیم است.



*دو بازیکن استقلال در راه عراق / دروازه بان و مدافع آبی ها تا آخر در تیم نیستند


مهدی رحمتی، پس از اطمینان از عدم حضورش در تیم ملی قصد دارد به کشور عراق سفر کند و ضمن زیارت کربلا، مدتی در این کشور سپری کند.
وی حتی اعلام کرده است که بازی های جام جهانی را نیز از کربلا تماشا می کند.

این دروازه بان برای کسب آرامش و فراموش کردن عدم حضورش در تیم ملی این تصمیم را اتخاذ کرده است تا همراه خانواده اش مدتی را به استراحت کامل بپردازد.

گفتنی است، حنیف عمران زاده مدافع تیم استقلال نیز بازیکنی است که در این سو قرار است همراه رحمتی باشد و یا در کربلا به وی ملحق شود.

شایان ذکر است، تصمیم این بازیکن برای سفر به عراق، به این دلیل است که آبی ها، این بار سفر زیارتی را به کشورهای اروپایی و عربی ترجیح دادند.



*استقلال به دنبال پدیده های لیگ در سپاهان و تراکتور


بر اساس این گزارش و به نقل از یک مقام آگاه خبری، اعضای تیم استقلال برنامه و هدف اصلی خود را روی جذب جوانترهای و پدیده های لیگ گذاشتند و بحثمذاکره جدی با دو بازیکن تراکتورسازی و سپاهان مطرح شده است.

گفتنی است، میلاد فخرالدین بازیکن تیم تراکتورسازی و مهدی شریفی بازیکنان جوان سپاهان جزو نفراتی است که آبی ها خواستار جذب آن ها شدند و از طرفی در پی این هستند که تیم های فعلی آن ها را برای جدایی این بازیکن متقاعد کنند.

این در حالی است که شریف بسیار جوان است و قرارداد وی با سپاهان طولانی مدتی بسته شده و امکان جذب وی برای استقلال بسیار سخت است و این بازیکن می تواند بدون مشکل تیم فعلی خود را ترک کند.

شایان ذکر است، امیر قلعه نویی اصرار فراوان به این مذاکره دارد و این دو بازیکن جزو نفرات اصلی لیست وی هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار