|
|
کدخبر: ۱۷۴۶۶۱

فلسفه من مبارزه، تلاش و پیروزی در تمام بازی هاست

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: قبول کردن این مسئولیت بعد از ولاسکو کار آسانی نیست و من تمام تلاشم را می کنم تا وضعیت بهتری در والیبال ایران ایجاد کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، نخستین نشست خبری سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران پس از بازی عصر امروز(یک شنبه) مقابل تیم ملی استرالیا در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.

اسلوبودان کواچ در شروع صحبت هایش گفت: خیلی خوشحالم مربیگری یک تیم بزرگ مثل ایران را به عهده دارم. قبول کردن این مسئولیت بعد از ولاسکو کار آسانی نیست و من تمام تلاشم را می کنم تا وضعیت بهتری در والیبال ایران ایجاد کنم. من چند سال قبل هم در لیگ ایران بازی می کردم و با طرز تفکر بازیکنان ایران آشنایی دارم. همین آشنایی کمک می کند تا آینده بهتری را ترسیم کنیم.

وی ادامه داد: من ۲ دستیار صرب و ایرانی روی نیمکت تیم ملی خواهم داشت. با عملکرد این ۲ نفر آشنا هستم و به آنها اعتقاد دارم. یک مربی بدنساز و یک فیزیوتراپ هم در کنار ما خواهند بود. مهمترین دغدغه فعلی من وضعیت بازیکنان است، چون ما فرصت هماهنگی های بیشتر را خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی و اطلاعاتی که از ایران و بازیکنان ایرانی داشتم با چیز جدیدی در ایران مواجه نشدم. از ۲ روز قبل هم که به تهران رسیدم آشنایی خوبی از بازیکنان کسب کردم.

کواچ تصریح کرد: نسبت به زمانی که در ایران بازی می کردم تغییرات زیادی در والیبال ایران رخ داده است. سازماندهی و انگیزه بازیکنان و خلاصه همه چیز بسیار بهتر شده است. اشتیاق مردم ایران هم نسبت به والیبال زیاد بود و خوشحالم که می بینم این اشتیاق همچنان وجود دارد.

وی در مورد فلسفه اش در والیبال عنوان کرد: فلسفه من مبارزه و تلاش و در نهایت برنده شدن در تمام بازی هاست. من معتقدم با تلاش بیشتر باید پیروزی های بیشتری به دست آوریم. امیدوارم این فلسفه را بتوانم به بازیکنانم هم منتقل کنم.

سرمربی تیم ملی والیبال در مورد ولاسکو نیز گفت: ولاسکو یکی از بهترین مربیان جهان است و فلسفه خاص خودش را دارد. برای من مهم این است که چیز خوبی را که تحویل می گیرم خیلی بهتر بتوانم تحویل بدهم. من از زمانی که بازی می کردم اعتقاد داشتم که با تلاش زیاد می توان نتایج خوبی گرفت. در زمان مربیگری هم به این موضوع اعتقاد دارم. ایران استعدادها و امکانات بیشتری نسبت به تیم ملی یوگسلاوی سابق که قهرمان المپیک ۲۰۰۰ سیدنی شد، دارد ولی با این حال دغدغه ها و نگرانی های پیش از المپیک نیز در والیبال ایران وجود دارد که باید گام به گام پیش برویم و مشکلات را برطرف کنیم.

او ادامه داد: مهمترین مشخصه والیبال ایران سرعت بازی بازیکنان است و مشکلی که با آن روبه رو هستیم ضعف در سرویس های پرشی قدرتمند است. ما تلاش می کنیم نقاط ضعف را برطرف کرده و مقابل قدرت های والیبال جهان که در لیگ جهانی حریف ما هستند نتایج خوبی بگیریم. خوشبختانه انگیزه آموختن در بازیکنان ایرانی همیشه بالا بوده و هست.

… ادامه دارد

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار