|
|
کدخبر: ۱۷۴۶۶۸

نمی خواهم من مشکل تیم ملی باشم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هر کسی که تا بازی برابر نیجریه به تمرکز تیم ملی خدشه وارد کند، از دید من یک نیجریه ای است!

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، کارلوس کی روش در پایان تمرین امروز(یکشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: امروز تمرینی فوق العاده داشتیم. انگیزه، اشتیاق و تعهدی که من امروز از شاگردانم دیدم فوق العاده بود.

خبرنگاری از کی روش در خصوص اظهارنظرهای متفاوت وزیر ورزش طی روزهای اخیر پرسید که وی در پاسخ گفت: من درباره این موضوع صحبت کردم و همه چیز را در این گفت وگو با خبرنگاران در میان گذاشتم. دیگر نمی خواهم حرفی بزنم و هر چیزی که لازم بوده، گفته ام.

وی در این خصوص افزود: رئیس فدراسیون فوتبال اینجاست. شما اگر در این خصوص سؤالی داشتید با او در میان بگذارید.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با تأکید بر اینکه نمی خواهد مشکل این تیم باشد، گفت: ما ۳۴ روز دیگر یک بازی خیلی مهم خواهیم داشت. بازی با نیجریه برای من خیلی مهم است و هر کسی که به تمرکز تیم ملی در این مدت خدشه وارد کند من به او می گویم: «نیجریه ای» و از دید من او یک نیجریه ای است!

کی روش در پایان تصریح کرد: در مورد اتفاقات اخیر نقطه نظراتم را گفتم و آقای کفاشیان نیز همه چیز را می داند. در این بین یک مطلب صددرصد تحقق دارد و آنهم این است که من نمی خواهم مشکل تیم ملی باشم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار