|
|
کدخبر: ۱۷۴۷۰۳

دومین همایش همبستگی در حمایت از تیم ملی

خبرگزاری تسنیم: مشاور وزیر ورزش و جوانان معضل ورزش ایران را توجه زیاد به حواشی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، عبدالحمید احمدی در حاشیه دومین همایش همبستگی در حمایت از تیم ملی در مورد برگزاری این مراسم گفت: فکر می کنم بازیکنان و مربیان تیم ملی فوتبال ایران به روحیه نیاز دارند و ما هم باید شرایط بهتری را برای آنها فراهم کنیم و به ملی پوشان روحیه بدهیم. اینگونه مراسم قطعاً می تواند به روحیه تیم ملی کمک کند.

وی در پاسخ به این سؤال که تیم ملی به بازی تدارکاتی نیاز دارد یا روحیه، اظهار داشت: به نظر من بحثروحی و روانی می تواند خیلی اثرگذار باشد. بازی تدارکاتی بدون روحیه هیچ فایده ای ندارد، به همین خاطر باید بازیکنان و کادر فنی از نظر روحی شارژ شوند و حمایت از تیم ملی هم باید جدی باشد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در خصوص صحبت های محمود گودرزی مبنی بر اینکه رسانه ها از تیم ملی حمایت نکردند و اینکه آیا وزارت ورزش و جوانان از تیم ملی فوتبال حمایت کرده است، تأکید کرد: خیلی نباید تیم ملی را دچار حاشیه کنیم، معضل بزرگ ورزش ما این است که در آن زیاد به حواشی توجه می شود و از هر مورد کوچکی حاشیه سازی می شود.

احمدی ادامه داد: ما باید سعی کنیم تا جایی که می شود حاشیه ها را کم کنیم ولی متأسفانه یک روز سرمربی، یک روز لباس و یک روز بازگشت فلان بازیکن حاشیه ساز می شود. وزارت ورزش و فدراسیون هم باید حواشی را کم کرده و بیشتر به کیفیت توجه کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار