|
|
کدخبر: ۱۷۴۷۶۶

در آستانه اعزام به رقابت های کاپ یک چهارم آسیا در ژاپن؛

سرپرست جدید فدراسیون قایقرانی معتقد است وزارت ورزش و جوانان و کمیته المپیک قول حمایت کامل داده اند که با این اوصاف آرامش خوبی برای فدراسیون قایقرانی پیش بینی می کنیم.

احمد گواری در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: سال گذشته ۷ اردوی داخلی را ملی پوشان دررشته های مختلف گذرانده اند وتا بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی که هدف اصلی ماست ۴ اردوی دیگر داریم که ملی پوشانمان دررشته های آب های آرام روئینگ و اسلالوم به طورحتم با این اردوها به حداکثر آمادگی رسیده اند.

سرپرست جدید فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: مسابقات کاپ آسیا و کاپ ۲ جهانی که به ترتیب قرار است در ژاپن و چک برگزار شود محک خوبی برای ملی پوشان خواهد بود و همچنین می توان توان آن را ارزیابی کرد.

البته بعد از این ۲ مسابقه ملی پوشان به مجارستان می روند تا دررقابت های بین المللی شرکت کنند و فکر می کنم تمام مراحل آمادگی را بخوبی پشت سرمی گذارند.

گواری خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک قول همکاری وحمایت با تمام توان را به این رشته داده اند و بسیار امیددارند که این رشته دربازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی خوب ظاهر شود.
البته ما هم امیدواریم که ملی پوشان درخشانتر از قبل ظاهر گردند و مدال های خوشرنگی را کسب کنند.

وی در پایان اذعان داشت: محسن شادی و تمام ملی پوشان که درگذشته درتیم های ملی قایقرانی حضور داشتند درحال حاضر هم بسیار با اقتدار درحال تمرین هستند وخوشبختانه باید این موضوع را هم بگویم که هم اکنون هم ملی پوشان و هم اعضای فدراسیون در آرامش کامل به کار خود ادامه می دهند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار