|
|
کدخبر: ۱۷۴۸۲۹

خبرگزاری تسنیم: قهرمان جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس با ارتقای درجه از فصل آینده در سیدبندی قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گلدان دوم قرار می گیرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچسترسیتی که شب گذشته(یکشنبه) دومین قهرمانی اش در رقابت های لیگ برتر انگلیس را کسب کرد، در قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده در گلدان دوم قرار می گیرد و این در حالی است که تیم های چلسی و آرسنال همچنان در همان جایگاه قبلی، در گلدان اول تیم های اروپایی قرار خواهند گرفت.

من سیتی در این فصل با صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آمار نتایجش را در بازه زمانی پنج فصلی که ملاک ارزیابی یوفا برای رده بندی تیم هاست بهبود بخشید و امتیازات لازم برای ارتقای جایگاهش در سیدبندی قرعه کشی رقابت ها فصل آینده را به دست آورد. البته در ارتقای جایگاه من سیتی از گلدان سه به گلدان دو، افت شدید تیم هایی مانند میلان و اینتر از ایتالیا بی تاثیر نبوده است.

با حضور در گلدان دو قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا، احتمال اینکه آبی پوشان شهر منچستر دوباره در گروه مرگ رقابت ها قرار بگیرد کاهش می یابد. با وجود این ارتقای درجه، شاگردان مانوئل پیگرینی از حیثنتایج و عملکرد در رقابت های اروپایی هنوز پایین تر از دو رقیب انگلیسی خود یعنی چلسی و آرسنال قرار دارند و این دو تیم لندنی فصل آینده در گلدان یک قرار می گیرند.

در میان چهار تیم راه یافته به رقابت های لیگ قهرمانان فصل آینده، بدترین قرعه ممکن است به لیورپول اختصاص پیدا کند، تیمی که بعد از چهار سال غیبت به این رقابت ها بازمی گردد و احتمالاً در گلدان سوم قرار خواهند گرفت. این یعنی که قرمزپوشان مرسی ساید ممکن است با تیم هایی مانند بایرن مونیخ، یوونتوس، پاری سن ژرمن، رئال مادرید و بارسلونا همگروه شوند و در بهترین حالت با تیم های بنفیکا یا پورتو دست و پنجه نرم کنند.

لیورپول در نتیجه غیبت طولانی مدتش در لیگ قهرمانان اروپا در رده بندی یوفا در جایگاه سی ودوم قرار گرفته است و در خوشبینانه ترین حالت در گلدان سوم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار