|
|
کدخبر: ۱۷۴۸۵۹

در ۳ بازی اخیرمان عملکرد خوبی نداشته ایم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی رئال پس از شکست شاگردانش مقابل ستاویگو اذعان کرد شاگردانش درسه بازی اخیر عملکرد قابل قبولی نداشته اند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته سی وهفتم لالیگای اسپانیا شب گذشته(یکشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید، یکی از مدعیان قهرمانی با قبول شکست ۲ بر صفر در خانه سلتاویگو از کورس قهرمانی خارج شد تا یک فصل دیگر در حسرت این جام بماند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در پی شکست شاگردانش مقابل سلتاویگو گفت: این حقیقت دارد که ما در سه بازی آخر خود عملکرد خوبی نداشته ایم. پس از بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دچار اُفت شدیم و آنطور که باید عمل نکرده ایم.

کهکشانی ها در تاریخ ۲۴ مِی ۲۰۱۴(۳ خرداد ۱۳۹۳) در فینال لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون پرتغال به دیدار اتلتیکو خواهند رفت و این شانس را دارند تا دهمین عنوان قهرمانی خود در رقابت های اروپایی را کسب کنند. سرمربی رئال در این خصوص گفت: حالا باید به فکر این باشیم که ریکاوری درستی داشته باشیم و خودمان را برای بازی فینال لیگ قهرمانان آماده کنیم.

کریستیانو رونالدو در بازی رئال مقابل سلتاویگو به دلیل کشیدگی عضلات ران پا در ترکیب این تیم قرار نگرفت و گرثبیل هم به بازی گرفته نشد.

سرمربی ایتالیایی سفیدپوشان شهر مادرید همچنین در خصوص بازیکنان کلیدی تیمش اظهار داشت: بیل صددرصد آماده بازی نبود و نمی خواستم در مورد رونالدو هم ریسک کنم. کریس صبح یکشنبه مورد معالجه قرار گرفت و تقریباً ریکاوری اش تکمیل شده است. فکر می کنم او در بازی آخرمان در رقابت های لالیگا مقابل اسپانیول بتواند بازی کند.

رئال مادرید در یک هفته مانده به انتهای فصل ۱۴-۲۰۱۳ لالیگا با ۸۴ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار