|
|
کدخبر: ۱۷۴۸۸۳

مانوئل پیگرینی سرمربی باشگاه منچسترسیتی پس از قهرمانی در لیگ برتر انگلیس گفت: سیتی باشگاهی نیست که فقط به یک جام اکتفا کند، چرا که برای رسیدن به قهرمانی ۱۰۲ گل به ثمر رساندیم.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از قهرمانی باشگاه منچستر سیتی در رقابت های لیگ برتر انگلیس در سال۲۰۱۳-۲۰۱۴ مانوئل پیگرینی سر مربی شیلایی این باشگاه ضمن ابراز رضایت از شاگردانش گفت: یک تیم بزرگ هیچوقت با یک عنوان با یک جام ار ضا نمی شود ما پس از این جشن دوباره برای فصل آینده آماده خواهیم شد چرا که باشگاه و بازیکنان لایق جام های بیشتری هستند اگر امروز ما جام را بردیم به این خاطر است که تعادل را در بازیمان در کل سال رعایت کردیم، با چیز های مثبت و منفی تیم مان را تقویت کردیم، اما باید از همین الان برای درخشیدن در فصل آینده ظاهر شویم.

من فکر می کنم سیر صعودی باشگاه در فصل جاری آغاز شده چرا که فکر می کنم این روند از چهار سال پیش آغاز شده است اما پیش از این سیتی باشگاهی بود که هواداران زیادی داشت، اما هیچوقت باشگاهی نبود که برای جام قهرمانی بجنگد.

وقتی که من به این باشگاه آمدم روابط بازیکنان خیلی نزدیک و خوب نبود، سعی کردم به آنها اعتماد به نفس دهم و ارتباطشان را با یکدیگر خوب کنم و سعی کنند برای قهرمانی بجنگند.

ما در این فصل بسیار هجومی ظاهر شدیم و برای قهرمانی در این فصل ۱۰۲ گل به ثمر رساندیم و به راستی این راهی است که ما طی کردیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار