|
|
کدخبر: ۱۷۴۸۸۵

خبرگزاری تسنیم: پس از جا ماندن از اردوی تیم ملی انگلیس برای سفر به برزیل، مدافع تیم فوتبال چلسی به دوران حضور خود در سه شیر پایان داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، اشلی کول، مدافع چپ ۳۳ ساله تیم فوتبال چلسی که ۱۰۷ بار پیراهن تیم ملی انگلیس را بر تن کرده است، دیگر برای سه شیر به میدان نخواهد رفت.

روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس ترجیح داده است برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از ترکیبی جوان استفاده کند و به همین دلیل از بازیکنان پا به سن گذاشته ای مانند اشلی کول که سال ۲۰۰۱ اولی بازی ملی خود را انجام داد، استفاده نخواهد کرد.

اشلی کول در حالی به حرفه ملی خود پایان داد که در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس هم در چلسی جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم از دست داد و آن را به سزار آسپیلیکوئتا تقدیم کرد. در تیم ملی انگلیس هم روی هاجسون تصمیمی مشابه با تصمیم ژوزه مورینیو در چلسی اتخاذ کرده است و لیتون بینس، دفاع چپ تیم اورتون را به کول ترجیح داده است.

کول در این فصل از رقابت های لیگ برتر که شب گذشته(یکشنبه) به پایان رسید، تنها ۱۵ بار در ترکیب اصلی آبی پوشان لندن قرار گرفت. او ساعاتی پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل کاردیف در هفته آخر لیگ برتر در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: روی(هاجسون) با من تماس گرفت و موضوع را گفت و من هم با او برای جوانگرایی در تیم ملی موفق بودم. به نظرم برای من بهترین کار در حال حاضر این است که با تیم ملی خداحافظی کنم. ما تیم و سرمربی فوق العاده ای داریم و من برای آنها فقط آرزوی موفقیت می کنم. من مانند یک هوادار واقعی حامی آنها خواهم بود. از همه بابت تمام چیزهایی که به من داده اند تشکر می کنم.

کول افزود: بینس و لوک شاو(بازیکن ساوتهمپتون) بازیکنان فوق العاده ای هستند و این فصل توانایی های خود را ثابت کردند. آنها ستاره های آینده فوتبال انگلیس هستند. انجام ۱۰۷ بازی ملی برایم لذت بخش بود. می خواهید باور کنید، می خواهید باور نکنید اما دست کشیدن از بازی برای کشورم برای من تلخ است.

اشکلی کول در شرایطی با تیم ملی انگلیس وداع می کند که در پنج بازی اخیر این تیم در تورنمنت های مهم به میدان رفته بود. کول در فهرست بازیکنانی که بیشترین بازی را برای تیم ملی انگلیس انجام داده اند رتبه پنجم را در اختیار دارد.

آینده حرفه باشگاهی کول هم اما در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. او که هفته گذشته در پایان آخرین بازی خانگی چلسی در این فصل برابر نوریچ با چشمانی گریان میدان را ترک کرد، شب گذشته در صفحه شخصی اش در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: هر اتفاقی که رخ دهد شما هواداران چلسی بدانید که در حق من لطف کردید و بی نظیر بودید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار