|
|
کدخبر: ۱۷۴۹

کاپیتان تیم فوتبال استقلال مدال قهرمانی این تیم در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر را به یکی از هواداران خردسال استقلال اهدا کرد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، تمرین عصر امروز(یکشنبه) تیم استقلال از ساعت ۱۸:۳۰ در کمپ این باشگاه برگزار شد. در این تمرین که حدود ۱۵۰ تماشاگر داشت، اتفاقات زیر رقم خورد:

* فردی از طرف باشگاه استقلال مدال و لوح تقدیر قهرمانی در لیگ برتر را به فرهاد مجیدی تحویل داد که کاپیتان آبی‌ها مدال قهرمانی خود را به یک هوادار خردسال هدیه کرد.

* در تمرین امروز آبی‌پوشان تنها احمد جمشیدیان و میرشاد ماجدی غایب بودند. هافبک جدید تیم استقلال به دلیل مصدومیت فعلا نمی‌تواند در کنار دیگر بازیکنان این تیم تمرین کند.

* فرزند پژمان نوری یکی از محبوب‌ترین افراد در میان بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال است. آنها در بیشتر دقایق تمرین امروز با فرزند نوری بازی می‌کردند، البته رابطه حنیف عمران‌زاده با فرزند نوری از دیگر بازیکنان نزدیک‌تر است.

* هواداران استقلال از غیبت جواد نکونام در تمرینات ناراحت بودند و این مسئله را به فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال ربط می‌دادند. آنها معتقد بودند مدیرعامل استقلال در خصوص تمدید قرارداد نکونام کوتاهی کرده است.

* در حالی که بازیکنان استوک‌هایی با رنگ‌های مختلف به پا کرده بودند، استوکهای آبی نوری و نیکبخت واحدی جلب توجه می‌کرد.

* بازیکنان ابتدا زیر نظر حاج قاسم، مربی بدنساز استقلال به عبور از مانع پرداختند و سپس زیر نظر امیر قلعه نویی کار با توپ و پاس‌های ترکیبی را انجام دادند. سرمربی تیم استقلال در این بخش از تمرین مشغول روپایی زدن شد.

* خسرو حیدری همانند روز گذشته در تمرین امروز نیز زیر نظر امیر حاج قاسم به کارهای بدنسازی پرداخت.

* بازیکنان پس از تمرین پاسکاری به ۲ گروه سبز و نارنجی تقسیم شدند تا فوتبال دستگرمی بازی کنند. در این بخش از تمرین حوادثی رقم خورد. در ابتدا پژمان منتظری و علیرضا نیکبخت واحدی بر سر یارگیری با هم بحثکردند.

* در زمان یارگیری بازیکنان برای هم کری می‌خواندند. در دقایقی از بازی شاگردان قلعه نویی کار را خیلی جدی گرفته بودند.

* محمد قاضی که آماده به نظر می‌رسید در بازی درون تیمی ۳ گل به ثمر رساند. وی پس از زدن گل اول شادی عجیبی انجام داد و تمامی بازیکنان با او شادی کردند.

* یکی از بازیکنان جوان استقلال که خود را به امیر قلعه نویی معرفی کرده بود تا همراه این تیم تمرین کند، حرکات تکنیکی از خود به نمایش می‌گذاشت. او در بازی درون تیمی موفق به زدن گل و ارسال یک پاس گل شد. نمایش این بازیکن باعثتعجب اعضای کادر فنی و تماشاگران استقلال شده بود.

* در اواخر این بخش از تمرین حنیف عمران‌زاده که از عملکرد هم‌تیمی‌های خود عصبانی شده بود، تکلی خشن روی پای محمد قاضی زد و این بازیکن روی زمین افتاد. مدافع استقلال پس از انجام این حرکت از قاضی عذرخواهی کرد.

این پایان کار مدافع استقلال نبود و در اواخر تمرین توپی را بی جهت به هوا فرستاد که این مسئله باعثناراحتی فرهاد مجیدی شد. پس از پایان تمرین عمران‌زاده از کاپیتان استقلال عذرخواهی کرد.

* در حالی که مجید صالح همیشه یکی از افراد فعال در تمرینات استقلال است، او امروز با نشستن روی یکی از توپ‌ها کار خاصی انجام نداد و اینطور وانمود می‌کرد که از چیزی ناراحت است.

* شخصی در کنار محل تمرین استقلال با توپ‌های تنیس روپایی می‌زد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار