|
|
کدخبر: ۱۷۴۹۴۰

تورنمنت بین المللی تکواندو - تونس

خبرگزاری تسنیم: تورنمنت بین المللی تکواندو تونس به پایان رسید و نماینده ایران با کسب ۵ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تورنمنت بین المللی تکواندوی تونس کلاس G۱ که از با حضور ۳۰۰ تکواندوکار از ۵۰ کشور جهان آغاز شده بود، شب گذشته به پایان رسید و تیم قوامین ناجا با کسب ۵طلا، ۲ نقره و ۲ برنز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

تیم تونس و نیجریه نیز به ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

در آخرین روز این رقابت ها، حسین بیات در وزن اول بر روی شیاپ چانگ رفت و ابتدا تکواندوکاری از سومالی را شکست داد. وی در ادامه راه فرانسه و اسپانیا را برد و به فینال این رقابت ها رسید. تکواندوکار وزن ۵۴ - کیلوگرم در فینال این مسابقات ۲ بر یک مقابل نماینده تونس شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

در ادامه مسابقات و در وزن سوم، رضا نادریان با پشت سر گذاشتن حریفانی از لیبی، ساحل عاج، روسیه و تونس گام به دیدار نهایی گذاشت و با برد برابر مصر، طلای وزن ۶۳ - کیلوگرم را به گردن آویخت.

لقمان عبداللهی دیگر تکواندوکار ایران در دور اول ابتدا تونس را برد اما مقابل مصر باخت و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

سید محمد رفیعی تکواندوکار وزن پنجم الجزایر، لیبی و تونس را برد اما نتیجه را به تکواندوکار فرانسه واگذار کرد و بر سکوی سوم ایستاد.

در وزن هفتم، احمد محمدی که در اردوی تیم ملی تکواندو نیز حضور دارد، در نخستین دیدار رو در روی قهرمان اروپا قرار گرفت. محمدی در این مبارزه ۱۱ بر ۳ تکواندوکار فرانسه را شکست داد و سپس برابر تونس به پیروزی رسید. تکواندوکار وزن ۸۷ - کیلوگرم در گام سوم به مصاف سنگال(قهرمان آفریقا) رفت و توانست پیروز میدان شود. وی در فینال این رقابت ها رو در روی تکواندوکار اسپانیا قرار گرفت و با شکست این ورزشکار به مدال طلا رسید.

کاظم قشقایی دیگر نماینده ایران در همان ابتدا نتیجه را به سنگال(قهرمان اروپا) واگذار کرد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

بدین ترتیب ایران در روز دوم، موفق به کسب ۲طلا، یک نقره و یک برنز شد.

اسامی مدال آوران قوامین ناجا در این رقابت ها به شرح زیر است:

مدال طلا: فرزان عاشورزاده، رضا نادریان، امید عمیدی، احمد محمدی و مرتضی شیری
مدال نقره: حسین بیات و جلال خدامی
مدال برنز: فرزاد ذوالقدر و سیدمحمد رفیعی

هدایت این تیم در این رقابت ها برعهده سردار شکری پور(سرپرست)، مسعود لشگری(سرمربی)، نورالله خاوری و جواد فریدونی(مربی) بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار