|
|
کدخبر: ۱۷۴۹۶۵

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است که بازیکنان تیم ملی عملکرد خوبی داشته اما بدشانس بوده اند که نتوانستند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

به گزارشگروه ورشی باشگاه خبرنگاران، خسوس کاندلاس در مورد عدم قهرمانی ایران در جام ملتهای آسیا، اظهار کرد: من مثل همه علاقمندان به فوتسال ایران ناامید و ناراحت هستم که نتوانستیم عنوان قهرمانی را به دست آوریم. ما مطمئنا لیاقت قهرمانی را داشتیم و از ابتدا هم برای قهرمانی پا به میدان گذاشتیم.

وی همچنین درباره مسائل فنی تیم ملی فوتسال، اظهار کرد: خیلی ها می گویند ما در بازی مقابل ژاپن فقط شوت از راه دور را در دستور کار داشتیم، اما واقعا این گونه نیست. وقتی ژاپن بسته بازی می کند ما هم مجبور هستیم که شوت های از راه دور را در دستور کار قرار دهیم. در نظر داشته باشید در یک سال و نیم گذشته همین ژاپن را سه بار شکست داده ایم و در همین بازی ها هم نشان دادیم که تیم برتر میدان بودیم. اما متاسفانه شانس با ما یار نبود و توپ هایمان به گل تبدیل نشد.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته هجمه ای علیه من به راه افتاده است، اما باید بگویم که ما مربیان اولین کسی هستیم که مسئول شکست تیم خواهیم بود و این کاملا طبیعی است.
خسوس کاندلاس درباره آینده کاری خود و همچنین که گفته می شود از تیم ملی فوتسال کنار گذاشته می شود نیز گفت: مطمئنا دوست دارم در ایران کار کنم اما باید نشستی را با رئیس کمیته فوتسال در این خصوص برگزار کنم.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار