|
|
کدخبر: ۱۷۴۹۶۹

رکورد اینتر روبرتو مانچینی را شکستیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی یوونتوس پس از پیروزی تیمش در خانه رم و رکوردشکنی در کالچو گفت هنوز از آینده خود و ماندن یا نماندنش در کنار بانوی پیر اطلاعی ندارد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس یکشنبه شب در هفته سی وهفتم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا میهمان رم بود و این بازی را در لحظه آخر با گلی که مهاجمش پابلو اوسوالدو به تیم پیشین خود زد با نتیجه یک بر صفر برد.

به لطف سه امتیاز این پیروزی یووه در هفته ماقبل پایانی لیگ ۹۹ امتیازی شد و هفته آینده این فرصت را دارد که با کسب یک پیروزی خانگی برابر کالیاری برای اولین بار در سری A امتیازاتش را سه رقمی کند.

پس از این بازی آنتونیو کونته، سرمربی بانوی پیر که تیمش هفته گذشته سومین قهرمانی متوالی خود را قطعی کرده بود اظهار داشت: مطمئناً چیزهای زیادی وجود دارد که باید برای آنها جشن بگیریم. این فصل برای ما فصلی باور نکردنی بود. ما رکورد امتیازات اینتر روبرتو مانچینی را شکستیم و بعد از این برای تمام تیم ها تکرار رکورد ما کار بسیار سختی خواهد بود. علاوه بر این ما توانستیم حریف مستقیم خود در کورس قهرمانی را در خانه این تیم شکست دهیم؛ یک رم فوق العاده که ترس از دست دادن جام را در تمام طول فصل در ما زنده نگه داشت. تنها یک یوونتوس فوق العاده می تواند این ریتم را حفظ کند و ما ثابت کردیم چنین تیمی هستیم.

کونته افزود: یوونتوس یک دوره سه ساله قهرمانی را پشت سر می گذارد، یک دوره تاریخی و من به خود افتخار می کنم که مربی این گروه فوق العاده از بازیکنان هستم. من حتی در بهترین رویاهایم نیز لحظه ای که برای اولین بار روی نیمکت یوونتوس نشستم را تصور نمی کردم. ما تمام رکوردها را شکستیم و هنوز یک بازی دیگر باقی مانده است. این تیم هنوز زنده است و با اینکه این اواخر چند شب بد را تجربه کرد هنوز می تازد.

مدتی است که شایعاتی درباره آینده کونته و رفتن او از یووه در پایان فصل منتشر شده است اما او حاضر نشد این شایعات را تأیید یا تکذیب کند. او گفت: تکرار می کنم، این سه فصل که من سرمربی یوونتوس بوده ام فوق العاده بوده است. من از این بازیکنان بیش از اندازه توقع داشته ام اما آنها مرا به هر آنچه که می خواستم رساندند. همه اینها یک چرخه را تشکیل می دهند و من این موضوع را به مسئولان باشگاه هم گفته ام. ما به زودی در مورد همه چیز شفاف سازی می کنیم. من در هر یک از سه سالی که مربی یوونتوس بودم هر آنچه در توانم بود برای یووه انجام دادم، در واقع این بخشی از شخصیت من است. من عاشق فوتبال هستم اما می خواهم چیزهای بیشتری یاد بگیرم و هر روز پیشرفت کنم.

گفته می شود تیم های موناکو و پاری سن ژرمن می توانند مقاصد بعدی کونته باشند. او چیزی دراین خصوص نگفت اما تأکید کرد بعید است فصل آینده به استراحت بپردازد.

کونته خاطرنشان کرد: در چند روز آینده وضعیت من در یوونتوس مشخص خواهد شد. من اهل تعطیلی و وقفه انداختن بین کارم نیستم اما اگر در این موضوع که وقت رفتن من فرا رسیده است اتفاق نظر وجود داشته باشند، آن وقت سایر پروژه هایی که برایم جذاب باشند را بررسی می کنم. اگر هم هیچ پیشنهادی جالب توجهی دریافت نکنم در خانه می مانم اما می دانم بعد از دو یا سه ماه خانه نشینی اعضای خانه را دیوانه می کنم!

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار