|
|
کدخبر: ۱۷۴۹۷۲

خبرگزاری تسنیم: مهاجم سوئدی تیم فوتبال پاری سن ژرمن به عنوان بهترین بازیکن لیگ دسته اول فوتبال فرانسه در فصلی که گذشته، انتخاب شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در پایان فصل جاری رقابت های لیگ دسته اول فوتبال فرانسه موسوم به لوشامپیونه، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی تیم فوتبال پاری سن ژرمن به عنوان بهترین بازیکن این رقابت ها انتخاب شد و دو هم تیمی او نیز جوایز دیگری بردند.

زلاتان ابراهیموویچ که این فصل نه تنها بهترین گلزن PSG و لوشامپیونه بود، در حالی جایزه بهترین بازیکن لوشامپیونه را به خود اختصاص داد که برای کسب این افتخار رقبایی مانند هم تیمی برزیلی خود تیاگو سیلوا و همچنین جیمز رودریگز از موناکو داشت.

ایبرا در ۳۲ بازی که در این فصل به میدان رفت ۲۵ گل به ثمر رساند و از عوامل اصلی ثبت دومین قهرمانی متوالی پاری سن ژرمن در لیگ یک فرانسه بود.

ابراهیموویچ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل برای دومین فصل متوالی افتخاری بزرگ است. می خواهم از تمام بازیکنان، مربی، اعضای کادر فنی و هواداران تشکر کنم. فکر می کنم این فصل بهترین فصل دوران بازیگری من بود. پاری سن ژرمن فصل فوق العاده ای داشت.

مهاجم پیشین تیم های بارسلونا و میلان افزود: در سال های آینده امیدوارم باز هم قهرمان لیگ شویم و در کنار آن دو جام دیگر(جام حذفی و اتحادیه فرانسه)، لیگ قهرمانان اروپا و جوایز انفرادی بیشتری ببریم.

در حالی که جایزه بهترین بازیکن فصل لوشامپیونه به ایبرا تعلق گرفت، هم تیمی او سالواتوره سیریگو، بالاتر از وینسنت اینیاما از لیل به عنوان بهترین دروازه بان فصل انتخاب شد و مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی PSG هم جایزه بهترین بازیکن جوان فصل را از آن خود کرد. رنه ژیرار، سرمربی تیم لیل نیز به عنوان بهترین مربی فصل انتخاب شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار