|
|
کدخبر: ۱۷۴۹۷۳

خبرگزاری تسنیم: سرمربی آرسنال شایعات مطرح شده در خصوص احتمال بازگشت دوباره اش به موناکو را رد کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش هایی که در رسانه های فرانسوی منتشر شده آرسن ونگر گزینه سرمربیگری موناکو فرانسه در فصل آینده است. در حال حاضر هدایت این تیم را کلودیو رانیری برعهده دارد ولی احتمالاً وی در پایان فصل جاری از سمت خود کنار خواهد کشید.

سرمربی توپچی های لندن که هنوز قراردادش را با آرسنال تمدید نکرده است، پس از برتری ۲ بر صفر شاگردانش برابر نوریچ سیتی گفت: برای موناکو آرزوی موفقیت می کنم ولی باید بگویم که هیچ مذاکره ای بین ما صورت نگرفته است.

در بازی شب گذشته(یکشنبه) آرسنال مقابل نوریچ، جک ویلشر پس از حدود دو ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت از ناحیه پا در دقیقه ۶۳ به جای آرون رمزی به بازی آمد تا امید انگلیسی ها به حضور این بازیکن در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل دو چندان شود.

ونگر در خصوص هافبک ۲۲ ساله تیمش هم اظهار داشت: در حدود یک ماه به شروع جام جهانی باقی مانده و هنوز فرصت زیادی برای شروع این رقابت ها باقی است. ویلشر می تواند با بازی کردن نشان دهد که مشکلی ندارد و آماده خدمت به تیم ملی انگلیس است.

سرمربی فرانسوی توپچی ها تصریح کرد: الکس چمبرلین هم روز چهارشنبه تمرینات عادی اش را با تیم شروع خواهد کرد و او هم می تواند در دسترس روی هاجسون برای حضور در ترکیب تیم ملی انگلیس باشد و اگر این اتفاق افتاد تعجب نکنید.

آرسنال شنبه آینده در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف هال سیتی خواهد رفت و شاید چمبرلین هم که به تازگی از بند مصدومیت کشاله ران رهایی یافته است در این بازی حضور پیدا کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار