|
|
کدخبر: ۱۷۵۰۴۳

گزارشی از تمرین تیم ملی تکواندو در تهران؛

تمرینات تیم ملی تکواندو برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا عصر یکشنبه ۲۱ اردیبهشت به صورت فنی در سالن مرکز جهانی تهران برگزار شد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛روزهای پایانی اردوهای تیم ملی تکواندو به صورت مستمر در مرکز جهانی تهران در حال پیگیری است و تکواندوکاران خود را برای رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کنند.

در تمرین عصر دیروز ملی پوشان که از ساعت ۴۵:۱۶ در سالن مرگکز جهانی استارت خورد، ابتدا بازیکنان با انجام حرکات نرم خود را گرم کردن کردند، سپس به مدت ۳۰ دقیقه به بازی میت بال که توسط خود بازیکنان ابداع شده پرداختند. در این بازی تکواندوکاران از میت های تمرینی و توپ دست ساز با تور و قوانین والیبال استفاده می کنند.

تکواندوکاران و کادر فنی در قالب دو تیم مسابقه دادند که در تیم اول مهدی بی باک، علیرضا نصرآزادانی، محمد باقری معتمد، هادی مستعان، فرزاد عبدالهی وبهنام اسبقیحضور داشتند و در تیم مقابل بیژن مقانلو، پیام خانلرخانی، سجاد مردانی، یوسف کرمی، مهدی خدابخشی و مسعود حجی زواره مسابقه دادند.

در تمرین فنی عصر روز گذشته محمد باقری معتمد به دلیل مصدومیت از کنار زمین نظاره گر بود و احمد محمدی، مرتضی شیری، ابوالفضل یعقوبی و فرزان عاشورزاده نیز به دلیل همراهی تیم پاس قوامین در تورنمنت تونس، غایب بودند تا تمرین با حضور هشت تکواندوکار برگزار شود.

یوسف کرمی، علیرضا نصرآزادانی، سجاد مردانی، هادی مستعان، فرزاد عبدالهی، مهدی خدابخشی، مسعود حجی زواره و بهنام اسبقی حاضران در تمرین بودند.

علیرضا صیاد سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو نیز مدتی از نزدیک شاهد تمرینات ملی پوشان شد.

بعد از مسابقه تفریحی میت بال تکواندوکارا دو به دو به انجام تمرینات فنی و سرعتی پرداختند و بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی همراه با مهدی بی باک و پیام خانلرخانی با تکواندوکاران به مرور تاکتیک های مبارزه پرداختند.

تمرین پرنشاط تکواندوکاران با انجام حرکات کششی و سرد کردن در ساعت ۳۰:۱۸ پایان یافت.

تیم ملی تکواندو دوم خرداد عازم ازبکستان محل برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار