|
|
کدخبر: ۱۷۵۱۴۰

جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ۶۶ ساله سه شیر فهرست نهایی بازیکنانش را برای حضور در مرحله پایانی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اعلام کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، روی هاجسون، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس فهرست نهایی ۲۳ نفره بازیکنان خود برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را اعلام کرد. در این فهرست لیورپول با داشتن پنج بازیکن بیشترین سهم را در تیم ملی انگلیس دارد.

منچستریونایتد که فصل بدی را سپری کرد نیز از این حیثبا چهار بازیکن پس از بندرنشینان است. اورتون و ساوتهمپتون نیز هر کدام سه بازیکن در لیست تیم ملی انگلیس دارند. منچسترسیتی هم که عنوان قهرمانی فصل ۱۴-۲۰۱۳ لیگ برتر را به خود اختصاص داد به همراه تیم های آرسنال و چلسی هرکدام تنها دو بازیکن در لیست روی هاجسون دارند.

بازیکنان تیم ملی انگلیس در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به شرح زیر هستند:

دروازه بانان:فریزر فارستر(سلتیک اسکاتلند)، بن فاستر(وست بروموویچ) و جو هارت(منچسترسیتی)

مدافعان:لیتون باینس(اورتون)، گری کاهیل(چلسی)، فیل جاگیلکا(اورتون)، گلن جانسون(لیورپول)، فیل جونز(منچستریونایتد)، لوک شاو(ساوتهمپتون) و کریس اسمالینگ(منچستریونایتد)

هافبک ها:روس بارکلی(اورتون)، استیون جرارد(لیورپول)، جردن هندرسون(لیورپول)، آدام لالانا(ساوتهمپتون)، فرانک لمپارد(چلسی)، جیمز میلنر(منچسترسیتی)، الکس اوکسلید چمبرلین(آرسنال)، رحیم استرلینگ(لیورپول) و جک ویلشر(آرسنال)

مهاجمان:ریکی لمبرت(ساوتهمپتون)، وین رونی(منچستریونایتد)، دنیل استوریج(لیورپول) و دنی ولبک(منچستریونایتد)

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار