|
|
کدخبر: ۱۷۵۱۸۳

لیگ قهرمانان آسیا

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا به میدان می رود.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، فولاد خوزستان تنها نماینده باقی مانده ایران در لیگ قهرمانان آسیا و قهرمان سیزدهمین دوره لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ فردا(چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت) در حالی از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، میزبان السد قطر است که بخت بالایی برای صعود به دور بعدی دارد.

شاگردان حسین فرکی در دیدار رفت دوحه، توانایی تمام کردن کار را داشتند و اگر پریرا قدر فرصت هایش را می دانست شاید فولاد در دیدار برگشت با خیال آسوده تری وارد زمین می شد. با این حال السد حتی با رائول گونزالس و در خانه خودش نشان داد که زور بردن فولاد را ندارد و در دیدار برگشت هم به اتفاقات فوتبالی دل بسته تا شاید بتواند از سد فولاد عبور کند.

فولاد در ورزشگاه غدیر میزبان سخت گیری است و شرایط با حمایت هواداران خوزستانی قطعا به سود این تیم خواهد بود. السد در مرحله گروهی مقابل سپاهان در اصفهان شکست سنگینی را پذیرا شد و این بار هم اگر فولاد تیم همیشگی باشد و بازیکنان این تیم از موقعیت ها به خوبی استفاده کنند، احتمال تکرار یک شب تلخ دیگر برای رائول و یارانش وجود دارد.

فولاد در لیگ قهرمانان آسیا هم پر امید ظاهر شده و از آنجا که تا فینال مسابقات با حریفان غرب آسیا مصاف خواهد داشت، در صورت عبور از این مرحله می توان امید زیادی به پیشروی شاگردان فرکی حتی تا فینال این فصل از لیگ قهرمانان آسیا داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار