|
|
کدخبر: ۱۷۵۲۳۵

اخبار فوتبال باشگاه استقلال؛

حامی مالی تیم استقلال، با شرایط خاص برای همراهی این تیم روبه رو شده است زیرا وزارت در خصوص جذب حامی مالی شروطی را در نظر گرفته است.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالیکه مدتی از انجام مذاکرات و بررسی توسط مسئولان در وزارت برای انتخاب اسپانسر استقلال می گذرد اما مسئولین در این خصوص با تردید روبه رو هستند، زیرا اکثر شرکت هایی که برای اسپانسری استقلال اقدام می کنند، خواستار حضور افراد خود در تیم استقلال هستند، اما این موضوع با مخالفت شدید مسئولین در وزارت روبه رو شده است.

گفتنی است؛ حامی مالی استقلال که قرار شده، وظیفه حمایت تیم استقلال را بر عهده داشته باشد با این شروط آشنا شده است زیرا مسئولین اعلام کردند که هیچ یک از اعضای مسئول اسپانسری تیم نمی تواند در استقلال جایی داشته باشد.

زیرا اعضای مسئول حامیان مالی نمی توانند در تیم های بزرگ ورزش پست داشته باشند زیرا مسئولین این شرکت ها تنها می توانند وظایف خود را انجام دهند و حتی اجازه انتخاب اعضا و مدیران تیم را ندارند

**جدایی صالح، همدانی و عالمی از جمع آبی پوشان؛ کریم بوستانی شاید بماند!

مجید صالح به عنوان مربی تیم ملی برگزیده شده است و این مربی قرار است، در جام جهانی همراه ملی پوشان باشند و جدایی اش از تیم استقلال قطعی است.

از طرفی ستار همدانی نیز جایی در کادر فنی تیم استقلال ندارد و جدایی اش از تیم استقلال قطعی است زیرا این هدف مربی نیز مورد تأیید مسئولان نیست و مهلت همکاری اش با آبی ها به اتمام رسیده است. گفتنی است، علاوه بر قطعی بودن جدایی ستار همدان و مجید صالح، ایمان عالمی نیز از کادر فنی جدا می شود و تنها کریم بوستانی، جزءنفراتی است که ممکن است به عنوان همکاری امیر قلعه نویی در کادر فنی باقی بماند.

شایان ذکر است: پس از اعلام جدایی چند تن از اعضای کادر فنی بحثحضور جواد زرینچه در تیم استقلال مطرح است زیرا وی برای حضور در اسقلال و کار با قلعه نویی ابراز تمایل زیادی کرده است.

*آصفی هم به جمع دوستان گزینه اضافی شد؛ هر روز یک نام!

آصفی که پیش از این نیز استقلال ها را همراهی کرده است جزو نفراتی است که از گزینه های اصلی خود در این است و به همین دلیل وی در وزارت به مسئولان برنامه ارائه کرده است.

از طرفی عنوان شده است که وی به جای افشارزاده اصلی ترین گزینه ی وزارت است، اما تا بحال نپذیرفته در استقلال مشغول به کار شود و حتی خبر مذاکرات را رد می کند، اما وزیر ورزش به مذاکره با این مدیر اشاره کرده است و از تلاش مسئولان برای جلب رضایت وی سخن گفته است.

شایان ذکر است: در حال حاضر امیر قلعه نویی، افشار زاده، پرهام، آصفی جزء گزینه ها اصلی مدیر عاملی در تیم استقلال هستند و قرار است طی امروز و فردا این امر نهایی شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار