|
|
کدخبر: ۱۷۵۲۴۱

ملی پوشان برای برگزاری ۵ دیدار دوستانه فردا عازم بلغارستان می شوند

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم ملی والیبال گفت: تیم ملی ۲ بازی تدارکاتی با بلغارستان و ۳ دیدار دوستانه با صربستان خواهد داشت که جمعا ۵ بازی تدارکاتی برون مرزی می شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر در مورد فهرست نفرات دعوت شده به تیم ملی والیبال اظهار داشت: کواچ بالاخره بعد از ۳ بازی تدارکاتی اسامی ۱۵ بازیکن اعزامی به اردوی تدارکاتی بلغارستان و صربستان را مشخص و اعلام کرد که از بین این بازیکنان ۱۲ نفر در بازی های اول تا چهارم ایران با تیم های ایتالیا و برزیل در لیگ جهانی شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بازیکنان انتخاب شده باید ظهر فردا(چهارشنبه) در فدراسیون والیبال حاضر شوند، گفت: از فدراسیون به فرودگاه امام خمینی(ره) می رویم و ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه از آنجا به استانبول و سپس بلغارستان خواهیم رفت.

سرپرست تیم ملی والیبال با تأکید بر اینکه کواچ برای انتخاب بازیکنان اعزامی به مشورت با دستیارانش اصرار داشت تا اشتباهی نکرده باشد، تصریح کرد: وی از نظرات همه کادر فنی استفاده کرد. ایران ۲۲ بازیکن به لیگ جهانی معرفی کرده است و ۷ بازیکنی که تیم ملی را همراهی نمی کنند در این مدت با تیم ملی «ب» تمرینات خود را دنبال خواهند کرد تا در بازی های بعدی اگر شرایط مناسب داشته باشد به جمع ملی پوشان اضافه شوند.

وی تصریح کرد: سرمربی تیم ملی روز چهارشنبه با ۷ بازیکن دیگر تیم ملی که در سفر همراه ما نیستند، جلسه ای خواهد داشت تا به صورت مستقیم با آنان صحبت کند.

خوش خبر در باره انجام امور اعزام تیم ملی والیبال به ۲ اردوی بلغارستان و صربستان و سفر به کشورهای ایتالیا و برزیل که متوالی انجام می شود، افزود: کار بسیار سنگینی بود تا تمام امور مربوط به این سفر انجام شود. شرایط سفارت خانه ها با هم متفاوت بود و مسایل زیادی برای آماده سازی تیم باید هماهنگ می شد که در این مدت با همکاری صمیمانه همکاران فدراسیون و خارج از فدراسیون انجام شد.

وی با بیان اینکه هنوز ۲ مورد باقی مانده است که امیدواریم صبح فردا انجام شود، گفت: نخست اینکه هنوز ویزای صربستان عبدالرضا علیزداه صادر نشده و دوم اینکه مجوز خروج از کشور میلاد عبادی پور نیز هنوز صادر نشده است.

سرپرست تیم ملی والیبال در باره سایر کارهای انجام شده خاطر نشان کرد: تصور انجام این کارها در مدت کوتاه سخت بود. باید برای ویزای همزمان مدارک مختلف حاضر می کردیم، چهره نگاری و انگشت نگاری انجام می دادیم، در بحثتهیه البسه بازیکنان سعی کردیم تا جای ممکن شأن و منزلت تیم ملی را حفظ کنیم.

خوش خبر در خصوص برنامه سفر تیم ملی عنوان کرد: تیم ملی ۲ بازی تدارکاتی با تیم ملی بلغارستان و ۳ دیدار دوستانه با تیم ملی صربستان خواهد داشت که جمعا ۵ بازی تدارکاتی برون مرزی می شود. ۳ بازی نیز با تیم ملی استرالیا انجام داد که در مجموع با ۸ دیدار تدارکاتی به آوردگاه لیگ جهانی خواهیم رفت. مسابقاتی منحصر به فرد با رقبایی قدرتمند.

وی افزود: تیم ملی والیبال فردا به بلغارستان می رود. ۲۶ و ۲۷ ماه جاری ۲ بازی تدارکاتی با تیم ملی این کشور برگزار می کند و ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت نیز تمرینات آماده سازی خود در اردوی این کشور پیگیری خواهد کرد. سپس ۳۰ اردیبهشت راهی صربستان می شود و اول تا سوم خردادماه ۳ بازی تدارکاتی با تیم ملی صربستان خواهد داشت. چهارم تا ششم خردادماه نیز تمرین در اردوی صربستان خواهد داشت و سپس راهی ایتالیا می شود تا نخستین بازی خود را در شهر تریسته این کشور برگزار کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار