|
|
کدخبر: ۱۷۵۳۶۳

مشکلی با کرانچار ندارم

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم فوتبال سپاهان با اشاره به ماندن خود در این تیم گفت: وقتی در جایی راحت هستم چه دلیلی دارد که تیمم را تغییر دهم؟

شجاع خلیل زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، درباره ماندنش در سپاهان اظهار داشت: قرارداد سال دوم من با سپاهان توافقی بود و پس از پایان بازی های لیگ برتر با مسئولان سپاهان صحبت هایی انجام دادم و تصمیم گرفتم یک فصل دیگر برای این تیم بازی کنم.

وی در مورد شایعه پیشنهادهای تیم های چون پرسپولیس و استقلال گفت: از چند تیم پیشنهاد داشتم اما مسئولان پرسپولیس و استقلال صحبتی با من انجام نداده بودند. من در سپاهان راحت تر هستم تا اینکه در این دو تیم پایتخت بازی کنم. وقتی در جایی راحت هستم چه دلیلی دارد که تیمم را تغییر دهم؟

بازیکن سپاهان با اشاره به ناکامی این تیم در فصل گذشته تصریح کرد: آماده هستیم ناکامی فصل گذشته را جبران و با گرفتن جام قهرمانی لیگ برتر دل هواداران خوب سپاهان را شاد کنیم.

خلیل زاده درباره تمدید قرارداد باشگاه سپاهان با زلاتکو کرانچار و اینکه برخی از بازیکنان اعلام کرده اند اگر کرانچار بماند، از سپاهان جدا می شوند، خاطرنشان کرد: با کرانچار مشکلی ندارم و کاملا از او راضی هستم.

وی در مورد حضور علیرضا رحیمی در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل این تیم، گفت: رحیمی یکی از بهترین مدیران فوتبال ما است و که رابطه خیلی خوبی با او دارم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار