|
|
کدخبر: ۱۷۵۴۰۴

السد بهترین خط حمله را دارد، ما بهترین خط دفاع را

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: شناخت ما از تیم السد بیشتر شده و دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم و امیدوارم بازی به تساوی کشیده نشود

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فولاد خوزستان و السد قطر اظهار داشت: بازی فردا برای دو تیم حائز اهمیت و به احتمال زیاد احساسات بر مسائل فنی غالب خواهد شد. ما یک بار با تیم السد بازی کردیم و خوب می دانم که این تیم از لحاظ شرایط فنی بازیکنان با تجربه و سابقه حضور در فوتبال آسیا دارد و باتجربه تر از ما هستند.

وی افزود: شناخت ما از تیم السد بیشتر شده و دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم و امیدوارم بازی به تساوی کشیده نشود. همچنین امیدوار هستم که بازیکنان فولاد وظیفه سنگین خود را در مستطیل سبز فوتبال به خوبی اجرا کنند و نتیجه دلخواه را کسب کنند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: در دیدار فردا اجازه نداریم، بازی را به تساوی بکشیم و باید از شرایط میزبانی خود و به خصوص حضور تماشاگران مان و حمایت آنها بهترین نتیجه را کسب کنیم. خط حمله تیم السد از نظر من خطرناک است اما خیالم راحت است که فولاد بهترین خط دفاع را در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دارد. امیدوارم مدافعان ما در این بازی هم موفق نشان دهند.

فرکی در مورد ضعف تیم السد قطر گفت: اجازه دید حرف هایم را در زمین بزنم و امیدوارم در دیدار فردا حمایت تماشاگر و شانس مار را یاری دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار