|
|
کدخبر: ۱۷۵۴۴۴

خبرگزاری تسنیم: دبیر فدراسیون دوومیدانی شرایط حضور ورزشکاران در لیگ پیش رو را اعلام کرد.

حسین رشیدیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص برگزاری جلسه هماهنگی باشگاه های لیگ برتر دوومیدانی، اظهار داشت: در این نشست مواردی از جمله زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر دوومیدانی و چگونگی شرکت تیم ها و ورزشکاران بحثو تبادل نظر شد.

وی با اینکه تغییراتی کوچک روی جزئیات برگزاری مسابقات صورت گرفت، افزود: مسابقات لیگ برتر دوومیدانی در فصل جاری به درخواست باشگاه های شرکت کننده در این رقابت ها بنا به دلیل پیش رو بودن بازی های آسیایی در ۳ مرحله برگزار می شود که هر مرحله طی ۲ روزه پیگیری خواهد شد.

دبیر فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد تیم های حاضر در لیگ برتر دوومیدانی حداقل با ۱۰ ورزشکار و حداکثر با ۳۰ دونده در رقابت ها شرکت کنند. هر تیم باید ترکیب خود را براساس ورزشکارانی انتخاب کند که واجد شرایط حضور در مسابقات لیگ برتر هستند.

رشیدیان با اشاره به نفرات واجد شرایط، گفت: این نفرات شامل ۱۰ ورزشکار برتر هر ماده در سال ۹۲ و ۸ نفر برتر هر رشته در مسابقات آغاز فصل ۹۳، به همراه ۳ ورزشکار آزاد هستند.

دبیر فدراسیون دوومیدانی، خاطرنشان کرد: نخستین مرحله از مسابقات لیگ برتر دوومیدانی در سال جاری در تاریخ ۱۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد و ۲ مرحله بعدی هم پس از ماه مبارک رمضان پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: مسابقات لیگ امسال با ۸ یا ۱۰ تیم برگزار می شود. تا این لحظه باشگاه های مقاومت خوزستان، ثامن الحجج سبزوار، دانشگاه آزاد، مقاومت تهران، هتل ورزش قزوین، نفت تهران و منطقه آزاد کیش برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند. البته هیئت های استانی لرستان و تهران هم خواستار حضور در لیگ بوده اند. تعداد نهایی و قطعی تیم ها هفته آینده و در زمان ثبت قراردادها مشخص می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار