|
|
کدخبر: ۱۷۵۴۹۳

می خواهم به صورت کارآگاهی و پلیسی بازیکن بگیرم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان گفت: یک پسربچه یا پیرزن ۸۰ ساله مرا می شناسد اما عجیب است روابط بین الملل فدراسیون مرا نمی شناسد.

عبدالله ویسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدرباره وضعیتش در استقلال خوزستان عنوان کرد: برای عقد قرارداد باید مذاکراتی بین مدیرعامل و مربی انجام شود. مطمئنا هم مربی و هم مدیرعامل برای خودشان هدف و استراتژی دارند و ما برای فصل آینده به توافق رسیده ایم ولی هنوز قراردادی امضا نکرده ایم. من هیچ وقت نگفتم که قصد جدایی دارم یا اینکه ماندنم در استقلال قطعی نیست. اگر هم حرفی زدم منظورم این بود که هنوز قراردادی امضا نشده است.

او ادامه داد: باشگاه استقلال خوزستان برای من بسیار قابل احترام است و مسئولان باشگاه فصل گذشته در سخت ترین شرایط حامی من بودند و البته در پایان نتیجه اش را گرفتند. من هم به استقلال خوزستان تعهد دارم و ۴ پیشنهاد داشتم که آنها را رد کردم. حتی گفتم که دوست دارم به تیم نفت مسجدسلیمان کمک کنم ولی مدیرعامل ما گفت در همین استقلال هم می توانی به فوتبال خوزستان کمک کنی.

ویسی در مورد برنامه هایش برای جذب بازیکن تصریح کرد: بازیکنانی که الان در نظر دارم را هیچ کس نمی خواهد چون اصلا کسی متوجه نشده که چه نفراتی را می خواهم. من می خواهم به صورت کارآگاهی و پلیسی بازیکن بگیرم چون در گذشته هر تیمی متوجه می شد که کدام نفرات را می خواهم بلافاصله سراغ آنها می رفت. بازیکنان لیگ یکی من تقریبا مشخص شده اند، ۶ بازیکن لیگ برتری هم می گیریم و سهمیه امید را هم بیشتر با جوانان جوی نام خوزستان پر می کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه در مورد سفرش به اتریش برای حضور در تمرینات تیم ملی گفت: متاسفانه فدراسیون فوتبال در این زمینه با من و باشگاه استقلال خوزستان همکاری نکرد. باشگاه چند بار به فدراسیون نامه زد و مسئولان فدراسیون هیچ توجهی به خواسته ما نداشتند. این در حالی است که من فقط یک ویزا می خواستم و بارها گفتم که با هزینه شخصی خودم قصد سفر به اتریش را دارم.

ویسی در پایان گفت: از طریق یکی از آشنایان امیر قلعه نویی برای گرفتن ویزای فرانسه اقدام کردم تا از این طریق بتوانم به اردوی اتریش بروم. جالب اینجاست وقتی نامه درخواست ما به روابط بین الملل فدراسیون رسیده بود، آنها گفته بودند که ویسی را نمی شناسیم. فکر می کنم یک پسربچه یا پیرزن ۸۰ ساله مرا بشناسند ولی عجیب است روابط بین الملل فدراسیون مرا نمی شناسد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار