|
|
کدخبر: ۱۷۵۵۲۳

عیار تیم ملی در دیدارهای تدارکاتی مشخص می شود

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در جام جهانی بازی آسانی نخواهیم داشت و باید تلاش کنیم و بجنگیم و هر چه داریم بگذاریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، رضا حقیقی در گفت وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: شرایط خوبی را پیش رو داریم و پس از برگزاری یک اردوی بسیار خوب در آفریقای جنوبی آماده اردوی اتریش شده ایم. در آفریقای جنوبی تمرینات خوب و پر فشاری را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان هم با دل و جان از تمرینات استقبال کردند. اردوی اتریش هم در ادامه همان تمرینات است با این تفاوت که سه دیدار خوب و جدی را با تیم های بلاروس، آنگولا و مونته نگرو در این اردو برگزار خواهیم کرد و عیار تیم ملی و نقاط ضعف و قوت ما مشخص خواهد شد که باید روی آنها کار کنیم.

وی در ادامه افزود: بازی های تدارکاتی خوبی را پیش رو داریم و اینکه بعضی می گویند این دیدارها آسان است به نظر من به هیچ عنوان درست نیست. مهم تفکرات سرمربی است که از اهمیت بالایی برخوردار است و اینکه کادر فنی به نتایج مورد انتظارش دست پیدا کند. ممکن است با تیم بسیار قوی مانند آلمان بازی کنیم اما سرمربی نتواند به نتایج مدنظرش دست پیدا کند، پس این دیدار تدارکاتی از اهمیت برخوردار نیست و ما هم دقیقاً باید با توجه به خواسته های کادر فنی و تفکرات آنها و شرح وظایف خودمان توجه داشته باشیم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه در خصوص دیدارهای جام جهانی افزود: به نظر من مردم ما که فوتبال را به خوبی می شناسند، می دانند که بازی راحت در دنیا وجود ندارد. در لیگ ایران بازی راحت نداریم و قطعاً بازی های مهمی مانند جام جهانی هم راحت نخواهد بود. حریفان ما در جام جهانی آرژانتین، نیجریه و بوسنی هستند.

حقیقی در پایان تصریح کرد: آرژانتین شانس حضور در جمع چهار تیم برتر جام جهانی را دارد، تیم ملی نیجریه هم یک تیم سختکوش، فیزیکی و جنگنده است و تیم ملی بوسنی نیز که همه از آن به عنوان تیمی آسان نام می برند، تیمی است جوان که اکثر بازیکنان تیم ملی اش در تیم های تراز اول اروپایی بازی می کنند. پس هیچ بازی آسانی در جام جهانی نخواهیم داشت و باید تلاش کنیم و بجنگیم و هر چه داریم بگذاریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار