|
|
کدخبر: ۱۷۵۵۵۷

کریمی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم جوانان بوکس گفت: مقصودی با کسی مشکل ندارد و همان طور که خود نیز اعلام کرد تنها دلیل عدم همکاری اش با فدراسیون مشغله های شخصی و کاری است.

غلامرضا کریمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: ناطق نوری بهترین فردی است که می تواند بوکس را هدایت کند و اگر در کل ایران بگردید بهتر از او پیدا نمی کنید. واقعا خوشحالم که او در انتخابات بوکس حاضر است و به نوعی باز هم به آینده این رشته امیدوار شدم.

وی ادامه داد: او سالیان زیادی است که در این رشته فعالیت می کند و زحمات زیادی هم کشیده است. در روزگاری که به این رشته ایرادهای فراوان شرعی و دیگری می گرفتند او بود که با تلاش خود مشکلات را مرتفع و فضا را برای فعالیت دیگران فراهم کرد. به هر حال امیدوارم باز هم بتوانیم از تجربیات او استفاده کنیم.

سرمربی تیم جوانان بوکس عنوان کرد: بعد از بازگشت از مسابقات جهانی فعلا برنامه خاصی نداریم. شهریور ماه رقابت های قهرمانی کشور را برگزار می کنیم و سپس آماده حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا می شویم. این مسابقات احتمالا در تایلند برگزار می شود ولی با این حال شاید تغییراتی در محل برگزاری این مسابقات شاهد باشیم.

کریمی در مورد منوچهر مقصودی نیز خاطرنشان کرد: مقصودی به هیچ وجه با فدراسیون بوکس مشکلی نداشته و ندارد و تنها به خاطر مشغله کاری است که به فدراسیون نمی آید. او به هیچ وجه با کسی مشکل ندارد و همان طور که خود نیز اعلام کرد تنها دلیل عدم همکاری اش با فدراسیون مشغله های شخصی و کاری است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار