|
|
کدخبر: ۱۷۵۵۷۷

تیمی نیستیم که ستاره داشته باشیم

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران گفت: اگر در هر بازی خود در جام جهانی بسکتبال با تمام قدرت به میدان برویم و مصدوم هم نداشته باشیم، می توانیم برخی تیم ها را غافلگیر کنیم.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، برای ارسلان کاظمی به عنوان اولین بازیکن ایرانی که در رقابت درفت NBA موفق بوده، لیگ برتر بسکتبال ایران بسیار خوب و با قهرمانی به پایان رسید. او سال قبل، قید حضور در فیلادلفیا سونی سیگسرز را زد و برای بازی به پتروشیمی بندر امام آمد و یکی از عوامل دومین قهرمانی متوالی این تیم در لیگ برتر ایران بود. کاظمی یک از بازیکنان اصلی ایران در جام جهانی بسکتبال اسپانیا خواهد بود.

مصاحیه کوتاه او را با سایت کنفدراسیون بسکتبال آسیا می خوانید:

* اولین فصل و تجربه حضورت در لیگ برتر ایران چطور بود؟
تجربه بزرگی برای من بود ولی اگر تیم ها می توانستند حامیان مالی قدرتمندتری پیدا کنند، لیگ هم خیلی بهتر می شد. در مجموع تجربه خوبی از حضور در ایران بدست آوردم.

* به نظر خودت، چشم پوشی از قراردادی که با فیلادلفیا داشتی و آمدن به ایران، تصمیم درستی بود؟
وقتی کسی تصمیمی می گیرد همیشه نکات مثبت و منفی در مورد آن وجود دارد که باید به دقت سنجیده شوند اما در کل از نتیجه تصمیمی که گرفتم، خوشحالم.

* چه چیزی باعثشد که تصمیم گرفتی در ایران بازی کنی؟
من پیشنهاداتی از اروپا و چین داشتم اما حدود شش سال بود که از ایران دور بودم. به همین خاطر فکر کردم کمی به خودم مهلت بدهم و جایی بازی کنم که نزدیک خانواده ام باشم. علاوه بر این، پتروشیمی یک تیم بسیار بزرگ با کادر فنی بسیار خوب است. خوشحالم که جزیی از این مجموعه بودم. به نظرم آنها بیشتر از بقیه به جذب من علاقه داشتند.

* ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ اسپانیا چقدر شانس دارد؟
ما مربی بزرگی داریم و من فکر می کنم شرکت در جام جهانی اسپانیا، تجربه خوبی برای ما پیش از بازی های آسیایی است. به نطر من اگر در هر بازی با تمام خود به میدان برویم و مصدوم هم نداشته باشیم، می توانیم برخی تیم ها را غافلگیر کنیم.

* تیم ملی ایران برای اینکه به هدفش برسد باید چه کاری انجام دهد؟
بدیهی است که تمرین کردن، کلید اصلی موفقیت ما خواهد بود.
* نقطه قوت تیم ملی ایران در جام جهانی چه خواهد بود؟
ما تیمی نیستیم که ستاره داشته باشیم پس باید سخت ترین حریف برای سایر تیم ها باشیم.
* چالش های پیش روی شما چه خواهد بود و چگونه با آن کنار می آیید؟
ما با تیم های بزرگی از اروپا، آفریقا و آمریکای جنوبی روبرو می شویم. ما باید با اعتماد به نفس کامل وارد زمین شویم از نام بزرگ سایر تیم ها نترسیم.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار