|
|
کدخبر: ۱۷۵۶۶۵

اگر جانشین فتح الله زاده شوم باید به تعهدات او پایبند باشم

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل پیشین کمیته المپیک گفت: با تجربه ای که دارم می دانم که با دست خالی نمی توان استقلال را اداره کرد.

بهرام افشارزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدرباره آخرین مذاکرات وزارت ورزش و جوانان با وی برای پذیرفتن مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: تنها صحبت کردن نمی تواند فاکتوری برای پذیرفتن مدیرعاملی باشگاهی باشد. بدون پول، برنامه ریزی و نداشتن اسپانسر نمی توان کاری از پیش برد.

وی افزود: با تجربه ای که دارم می دانم که با دست خالی نمی توان استقلال را اداره کرد. اگر قرار باشد مدیرعامل استقلال شده و جانشین فتح الله زاده شوم باید به تعهدات فتح الله زاده در قبال بدهی ها متعهد و پایبند باشم. طلبکار، طلبکار است و باید پول او پرداخت شود و این کار بدون اسپانسر نشدنی است.

دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک در مورد اینکه گفته می شود از وزاررت ورزش درخواست کرده که اسپانسر فصل آینده باشگاه استقلال ۶۰ میلیارد به حساب این باشگاه بریزد تا مدیرعامل استقلال شود، اظهار داشت: چنین صحبت هایی را تکذیب می کنم. متأسفانه برخی از رسانه ها مطالبی را از خود بیان می کنند که صحت ندارد. پیش از این هم گفته بودند با فرهاد مجیدی ملاقات داشته ام، در صورتی که آن زمان به مسافرت رفته بودم.

افشارزاده خاطرنشان کرد: حل مسائلی باشگاهی چون استقلال نیاز به زمان دارد و فضا باید به گونه ای فراهم شود تا وزارت ورزش بتواند بدون اینکه دخالتی از بیرون صورت گیرد، تصمیم گیری کند. استقلال باشگاه درجه اول ایران است و مردم تیم های چون استقلال و پرسپولیس را دوست دارند. بنابراین نباید با عجله درباره این دو باشگاه تصمیم گیری شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار